Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:30:14 GMT

تولید در سایه امنیت رونق می گیرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۳۴۰

تولید در سایه امنیت رونق می گیرد

مدیرکل صداوسیمای فارس به همراه جمعی از مدیران این مرکز در دومین روز از سال ۱۴۰۰ با فرمانده انتظامی فارس دیدار کردند. در این دیدار مدیرکل صداوسیمای فارس گفت : رسانه ملی وظیفه دارد برای شادی مردم و یاس دشمنان اقتدار پلیس را به زیبایی هر چه تمامتر به نمایش بگذارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، تقی سهرابی با اشاره به نامگذاری امسال بنام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : مهمترین موضوع برای تولید بحث امنیت است ، در سایه امنیت پایدار است که تولید رونق می گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود : نیروی انتظامی صرفا نیروی نظامی نیست بلکه این نیرو در عرصه های مختلف از جمله عرصه اجتماعی فعال است و توفیقات نیروی انتظامی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شادی مردم و یاس دشمنان را به دنبال دارد . سهرابی گفت : رسانه ملی وظیفه دارد توانمندی و اقتدار فرزندان ملت یعنی نیروی انتظامی را به مردم نشان دهد و ما برای شادی و نشاط مردم اقتدار نیروی انتظامی را به رخ می کشیم. مدیرکل صداوسیمای فارس در پایان ارتقای درجه سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس را به سرتیپی تبریک گفت . در این دیدار سردار حبیبی با قدردانی از حضور مدیرکل و مدیران صداوسیمای فارس اثرگذاری کار صداوسیما برای ایجاد امنیت در حوزه جغرافیایی استان فارس را از گلوله و موشک بالاتر دانست. فرمانده انتظامی فارس تهیه مستند در لحظه تحویل سال در دورترین پاسگاه انتظامی استان را اقدامی در خور تحسین از صداوسیمای مرکز فارس برشمرد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس صداو سیما صداوسیمای فارس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه