Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:39:17 GMT

مجروح شدن ۹ نفر در تصادف ۲ پراید در خان‌ببین

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۸۴۴

مجروح شدن ۹ نفر در تصادف ۲ پراید در خان‌ببین

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه امشب در محور علی‌آبادکتول به خان‌ببین مقابل پمپ‌بنزین دو دستگاه پراید به شدت با هم برخورد کرده که باعث مجروحیت ۹ نفر شد.

با توجه به تعدد تعداد مجروحان، مرکز فوریت‌های پزشکی درخواست کمک خود را به مرکز ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان اعلام کرد که در این راستا دو تیم عملیاتی با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: این دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات «زرین‌گل» به محل اعزام شدند که از ۹ مصدوم حادثه دو مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

حسن ملک‌شاهکوهی تصریح کرد: دو مصدوم انتقالی توسط هلال احمر خانم ۱۷ ساله و ۱۲ ساله بودند که به بیمارستان بقیه‌الله علی‌آبادکتول منتقل شدند.

گفتنی است، سایر مصدومان توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و اقدامات درمانی برای آنها در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف پراید گرگان بیمارستان هلال احمر گلستان مجروح مصدوم سانحه سانحه رانندگی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر