Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:54:13 GMT

تعرض به ۲ کودک درگنبدکاووس/ متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۸۸۴

تعرض به ۲ کودک درگنبدکاووس/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید خسرو خلیلی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک در یکی از روستاهای گنبدکاووس، و دستگیری فرد خاطی با شکایت خانواده‌ها، امروز برای متهم، پرونده تشکیل شد.

خلیلی افزود: به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنها تعرض کرده است.

وی ادامه داد: متهم امروز به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به او تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلاً روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی گفت: برای بررسی موضوع تجاوز هم، این دو کودک که هفت و هشت ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی، موضوع تجاوز را رد کرد.

وی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد: تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجازات را دنبال دارد.

کد خبر 5174458

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس دادگستری گلستان آزار جنسی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه بوشهر عکس استانها گرگان ایلام تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اردبیل عید نوروز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت ۲ متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

او افزود: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

پوریانی گفت: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد