Web Analytics Made Easy - Statcounter

باخت اخیر تیم فوتبال یوونتوس در خانه برابر تیم شانزدهم جدول رده‌بندی سری A باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت روز یکشنبه تیم فوتبال یوونتوس در خانه‌اش برابر بنونتو که منجر به پابرجای ماندن فاصله 10 امتیازی‌اش با صدر جدول شد، آن هم تنها دو هفته پس از حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو، اوضاع و احوال بدی را برای بانوی پیر ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تلاش فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس برای عادی جلوه دادن اوضاع این تیم و خونسرد نشان دادن مدیران باشگاه نسبت به رویکرد فنی و نتایج سرمربی تیم آندره‌آ پیرلو، ظاهراً در پشت صحنه اوضاع بانوی پیر آنقدرها آرام نیست.

طبق گزارش نشریه استمپای ایتالیا، پس از باخت روز گذشته، رختکن تیم دچار تنش شدیدی شده شده و اعضای تیم شاهد برخورد رئیس باشگاه آندره‌آ آنیلی با پیرلو و تذکرات او به سرمربی تیم بوده‌اند.

استمپا که جزو نشریات چاپ تورین است مدعی شده باخت به بنونتو بهانه‌ای شد تا نارضایتی و خشم فروخورده رئیس باشگاه از ناکامی‌های اخیر تیم در فصل جاری تخلیه شود. این نشریه نوشته است که پس از بازگشت تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی به رختکن، صدا فریادهایی بعضاً همراه با الفاظ اهانت‌آمیز از رختکن تیم یوونتوس به گوش می‌رسید که حاکی از اوج گرفتن تنش در این تیم بوده است.

یوونتوسی که در نیم فصل اول هم از پس بنونتو برنیامده بود، الان با تعداد بازی‌های برابر با اینتر صدرنشین (هردو تیم یک بازی معوقه دارند) 10 امتیاز از این تیم فاصله دارد. این در حالیست که آتالانتای رده چهارمی هم تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌تر از یوونتوس قرار گرفته است. به این ترتیب نه تنها به نظر می‌رسد که یوونتوس دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد بلکه مدیران و هواداران باشگاه هم به شدت خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان با تداوم روند نتیجه‌گیری فعلی را احساس می‌کنند. طبق گزارش توتواسپورت، دیگر نشریه تورینی، آینده پیرلو در کادر فنی یوونتوس بر اساس عملکرد او در 8 هفته پایانی فصل ارزیابی خواهد شد و تکرار نتایجی نظیر بازی روز گذشته، برای او شانسی جهت باقی مانده روی نیمکت بانوی پیر باقی نخواهد گذاشت.

واکنش مدیرورزشی یوونتوس به ابراز خشم هواداران با درخواست اخراج پیرلو

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو یوونتوس آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته تیم ملی افغانستان با پیروزی مقابل بحرین موفق شد به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا در رشته فوتسال صعود کند. بعد از این بازی امین قلیچی، مربی بدنساز ایرانی تیم فوتسال افغانستان، ویدیویی جالب از جشن و خوشحالی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد که توجهات زیادی را برانگیخته است.

به گزارش اطلاعات، در این ویدیو بازیکنان افغانستان سرود جالب «یه روزی تنگ غروب آسمون» صادق بوقی لیدر رشتی فوتبال ایران را که چندی پیش در فضای مجازی ایرانی فراگیر شده بود، همخوانی می‌کنند. جالب اینکه این ویدیو در بین هواداران افغان هم بازتاب مثبتی داشته و بازیکنان هم همخوانی کامل و هماهنگی با آن دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900683

دیگر خبرها

  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو