Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز خبر حوزه ،  آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رئیس و جمعی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کارنامه حوزه‌های علمیه و طلبه‌ها در خدمت به مردم را درخشان توصیف کرد و افزود: طلبه‌ها و حوزه‌های علمیه در همه امتحان‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در بلاهای طبیعی مثل سیل، زلزله و چه در یک سال اخیر یعنی در وضعیت تهدید کرونا دوشادوش دانشجویان، جهادگران و کادر درمان در بیمارستان‌ها برای حفظ سلامت هم نوعان خود خطرها را به جان خریدند که این حماسه‌ها باید در تاریخ انقلاب و تاریخ کشور به عنوان یک کارنامه درخشان ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای‌عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه آیندگان باید این مجاهدت‌های دانشجویان و طلبه‌ها را در رویداد ها و مسائل انقلاب بدانند و تاریخ نویسان نیز برای آیندگان بنویسند تصریح کرد: متاسفانه برخی تاریخ‌نویسان عصر حاضر گاهی انصاف را رعایت نمی کنند و در خصوص انقلاب و رویدادهای انقلاب و مسائل مربوط به انقلاب نه آنچه وجود دارد بلکه آن چه خود می خواهند را می نویسند و این خطری است که آینده را تهدید می کند.

برچسب‌ها حوزه علميه دانشگاه آزاد اسلامی قم سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه دانشگاه آزاد اسلامی قم حوزه علميه دانشگاه آزاد اسلامی قم سید هاشم حسینی بوشهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است