Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@04:38:37 GMT

واکنش هلند به تحریم جام جهانی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۷۱۶

واکنش هلند به تحریم جام جهانی ۲۰۲۲

اتحادیه فوتبال هلند موضع خود را در مورد تحریم احتمالی جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اتحادیه فوتبال هلند، این اتحادیه با وجود انتشار اطلاعاتی در مورد شرایط سخت کارگران خارجی در پروژه‌های جام جهانی 2022 و کشته شدن تعدادی از آنها این رقابت‌ها را تحریم نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گاردین انگلیس در ماه دسامبر گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن تاکنون 6500 کارگر خارجی از زمان آغاز ساخت‌وسازهای مرتبط با جام جهانی 2022 در قطر جان‌شان را از دست داده‌اند.

اتحادیه فوتبال هلند در این مورد اعلام کرد: هلند هرگز موافق برگزاری جام جهانی 2022 در قطر نبود و به طور حتم نحوه مواجهه این کشور با کارگران خارجی را تایید نمی‌کند. ممکن است برخی‌ها صحبت از تحریم این رقابت‌ها کنند اما چنین تصمیمی به کارگران خارجی کمکی نخواهد کرد و آنها پول‌شان را از دست می‌دهند. گروه‌های حقوق بشری معتقدند اصلاحات در قطر فقط در صورت برگزاری جام جهانی 2022 و فشار روی مقام‌های این کشور انجام خواهد شد. در واقع تحریم گزینه مفیدی نیست و شرایط را بهتر نمی‌کند.

جلسه فوق‌العاده باشگاه‌های نروژی برای تحریم جام جهانی 2022

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر جام جهانی قطر جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات وزیر دفاع انگلیس گفت: اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد