Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:18:09 GMT

مسافران نوروزی به ایلام سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۷۳۷

مسافران نوروزی به ایلام سفر نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، معروف بسطامی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان‌های سیروان و چرداول و شیوه اعمال محدودیت‌ها، با تشریح وضعیت موجود از مهمانان نوروزی خواست بدون هماهنگی قبلی وارد استان نشوند.

وی با بیان اینکه مردم سیروان مهمان نواز بوده و معمولاً در ایام فروردین شاهد، مراجعت همشهریان سیروانی از اقصی نقاط کشور هستیم، با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها از فرماندار و مسئولان شهرستان خواست از پذیرش مهمانانی که بدون هماهنگی قبلی وارد شهرستان می‌شوند ممانعت و برای کسانی که با هماهنگی قبلی وارد می‌شوند در بدو ورود تست، قرنطینه و رصد آنها انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها از مردم خواست، گفت: از چادر زدن در دامن طبیعت، تجمع در اجتماعات و حضور در طبیعت خودداری کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه با حضور در شهرستان چرداول از پلیس راه ایلام -کرمانشاه و پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر بازدید و از مسافران نوروزی خواست به ایلام سفر نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بی توجهی و کم توجهی مسئولین و مردم می‌تواند عواقب وخیمی در پی داشته باشد از مردم خواست از پذیرش مهمانان نوروزی در این ایام خودداری کنند.

کد خبر 5174517

منبع: مهر

کلیدواژه: معروف بسطامی استانداری ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر عکس استانها گرگان تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اردبیل عید نوروز ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود