Web Analytics Made Easy - Statcounter

چالش گفت: در دوران کرونا نیز باتوجه به نیاز مردم در ضدعفونی شهر و محله، دوخت ۶ هزار ماسک و توزیع رایگان بین نیازمندان و بیماران کرونایی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و بسته های معیشتی به نیازمندان و بیماران کرونایی خدمت رسانی انجام داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ رعنا چالش، مدیرعامل مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی گلشهر جنوبی متولد سال ۱۳۳۹ ساکن شهر بندرعباس است و بیش از ۲۰ سال در جامعه فعالیت های اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش سه سال است که مرکز نیکوکاری دست های مهربانی را زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کمک به مدد جویانی که زیر نظر کمیته امداد هستند و زنان سرپرست خانوار و افراد بدسرپرست و نیازمند استان هرمزگان، تاسیس کرده است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی گلشهر جنوبی در گفتگو با هرمز اظهار کرد: مرکز نیکوکاری واحدی مردمی و خودگردان است که با شعار «از مردم برای مردم» شکل گرفته است و با محوریت مسجد محله، مشارکت مردمی و ارائه خدمات به محرومین تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت می کند.

چالش افزود: هدف از تشکیل آن تقویت همبستگی اجتماعی و ایجاد پیوند بین نیازمندان و نیکوکاران در محله های مختلف و در جهت جذب کمک های خیرین و رساندن این کمک ها به نیازمندان است.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری دست های مهربانی از بدو تاسیس تا کنون خدماتی جهت کمک به مساکین، ایتام و نیازمندان در زمینه های مختلف تحصیلی، درمان، تعمیرات و اجاره مسکن، تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت، آموزش های رایگان خیاطی، گلدوزی و کار روی سفال به زنان سرپرست و بدسرپرست انجام داده است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی گلشهر جنوبی اضافه کرد: در دوران کرونا نیز باتوجه به نیاز مردم در ضدعفونی شهر و محله، دوخت ۶ هزار ماسک و توزیع رایگان بین نیازمندان و بیماران کرونایی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و بسته های معیشتی به نیازمندان و بیماران کرونایی خدمت رسانی انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: برای کمک به دانش آموزان نیازمند طی دو مرحله در ماه های مهر و اسفند با خرید لوازم التحریر، فرم مدرسه و لباس عیدی فعالیت می کنیم همچنین ثمن و تشکل های مردمی سلامت روان را نیز در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و معلولیت ها راه اندازی کرده ایم.

چالش خاطرنشان کرد: از خیرین درخواست می کنیم کمک های نقدی و بسته های معیشتی و مواد ضدعفونی کننده خود را به آدرس گلشهر جنوبی، خیایان شهید دهقانی، روبه روی مسجد حضرت مهدی (ع) ارسال کنند این کمک ها توسط نماینده های مستقر در هر محله یا روستا به نیازمندان فرستاده می شود.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی گلشهر جنوبی با بیان اینکه که ۱۰۰ خانواده زیر پوشش مستقیم این مرکز هستند، تصریح کرد: خیرین می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۸۷۴۵ مربع و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۷۱۶۷۶۵۷۱ و ۰۹۳۶۴۴۵۷۳۷۴ تماس بگیرند و با مرکز نیکوکاری دستهای مهربانی گلشهر جنوبی در ارتباط باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سفره های گلریزان ماه مبارک رمضان کمک هایی جمع آوری می شد که شب عید فطر بین نیازمندان توزیع می کردیم به مرور زمان تعداد نیازمندان بیشتری به ما مراجعه کردند و این احساس نیازباعث شد تا به صورت مستمر اینگونه فعالیت های خیرخواهانه حتی با ماهی ۱۰ هزارتومان نیز ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیازمندان و بیماران کرونایی بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همین‌طور جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، اصفهان، کرمان و یزد بارندگی خواهیم داشت.
فردا علاوه بر این مناطق در خراسان‌های رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین بارش‌ها عمدتاً به شکل رگبار و رعدوبرق، همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود و همچنین برخی نقاط نیز با پدیده گردوخاک مواجه خواهند بود.
هشدار نارنجی در خصوص شدت بارش‌ها صادر شده که امروز تا جمعه مناطقی از کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، غرب استان همدان، جنوب استان مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب اصفهان و نیمه جنوبی استان فارس و بوشهر شامل این هشدار نارنجی خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارندگی در مناطقی از غرب و مرکز کشور
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس