Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@01:48:33 GMT

افزایش ۸۵ درصدی ترددهای خودرویی در گلستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۹۴۸

افزایش ۸۵ درصدی ترددهای خودرویی در گلستان

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روز دوم فروردین، ۳۹۰ هزار و ۹۹۹ تردد خودرو در استان ثبت شده که ۷۵ درصد پلاک‌ها بومی استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: در روز دوشنبه ۱۳۰ هزار و ۱۸۲ خودرو به استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا روز گذشته (دوم فروردین) در مجموع سه میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۳۸ تردد در محورهای استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد افزایش یافته است.

طبق گفته میقانی پرترددترین مسیر گرگان به علی آباد با ۲۴۵ هزار و ۵۱۷ تردد بوده که به طور میانگین روزانه ۳۰ هزار و ۶۸۹ تردد در آن ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: ساعت اوج ترافیک بین ۱۵ الی ۱۶ بوده و متوسط سرعت ثبت شده ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

طبق گفته وی از ابتدای طرح، ۷۶ هزار و ۱۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجا شده اند.

میقانی اضافه کرد: همچنین پنج هزار و ۶۰۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی وارد و چهار هزار و ۲۴۱ نفر هم از استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: از شروع طرح دو هزار و ۲۱۰ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل هوایی وارد استان شده و هزار و ۶۸۵ نفر هم خارج شدند.

کد خبر 5174530

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مهدی میقانی نوروز ۱۴۰۰ ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا نوروز شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر عکس استانها گرگان تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عید نوروز اردبیل سانحه تصادف شیراز حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • حمایت از فلسطین توسط هلندی ها با رژه خودرویی + ویدئو
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان