Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز از دریافت دو مجوز برای راه‌اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت و مرکز نوآوری تخصصی صنعت ساختمان خبر داد.

محمد جامعی، سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این دانشکده ۴ بلوک خوابگاهی دارد با ظرفیت پذیرش هزار دانشجو و همچنین دانشکده فنی حرفه‌ای شهید رجایی با دو بلوک خوابگاه ظرفیت پذیرش ۴۰۰ دانشجو را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جامعی با اشاره به بازسازی خوابگاه‌های دانشکده مطرح کرد: در سال گذشته خوابگاه‌های دانشکده در زمینه عمرانی سسیستم گرمایش و سرمایش، سلف سرویس و ... بازسازی شد.


سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز در مورد اقدامات دانشگاه در حوزه پژوهش تصریح کرد: دانشکده دو مجوز برای راه اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت و مرکز نوآوری تخصصی صنعت ساختمان دریافت کرده است.


وی تصریح کرد: ساختمان‌های این مراکز و تجهیزات مورد نظرآماده است و در حال جذب شرکت‌های دانش بنیان مورد نظر برای این مراکز هستیم این مجموعه ظرفیت پذیرش ۲۰ شرکت را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده فنی و حرفه ای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشکده فنی و حرفه ای حرفه ای شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد

مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: در راستای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای سال جاری صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتابی بیش از پیش انجام خواهد شد.

مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: در گذشته پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی به جهت تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.

او بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، توسط ناظر عالیه معماری که از سوی معاونت شهرسازی و معماری در محل پروژه حاضر است، انجام و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد