Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید که فوتبال ایران با استرس، درگیری، چالش و اختلافات عجین شده و اگر روزی خبری از این موارد نبود باید نگران شد. - اخبار ورزشی -

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تصمیم AFC برای عدم اعطای میزبانی به باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: فکر می‌کنم کسانی که این تصمیم را در AFC گرفته‌ و جریان را به این سمت کشانده‌اند، دیگر از این تصمیم برنمی‌گردند و امید زیادی برای پس گرفتن میزبانی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تنها راه کسب میزبانی این مسابقات شکایت به دادگاه عالی ورزش CAS است که این نیز روند طولانی‌ خواهد بود و ممکن است تا آغاز مسابقات اتفاق خاصی در این باره رخ ندهد. اگر قرار باشد پرونده به CAS برود باید خیلی سریع این کار را انجام دهیم و ادله قوی داشته باشیم. در این خصوص امید وجود دارد و نمی‌توان ناامید بود.

این کارشناس مدیریتی فوتبال، گفت: به غیر از بحث میزبانی و تلاش برای تغییر تصمیم AFC، مورد دیگر این است که خودمان را برای بازی در خانه حریف آماده کنیم. در فصل گذشته لیگ قهرمانان هیچ یک از تیم‌های ما در ایران بازی نکردند ولی تقریبا همه تیم‌ها خوب نتیجه گرفتند و حتی پرسپولیس به فینال راه پیدا کرد. الان نیز به جای اینکه به دنبال دعوا برویم باید به دنبال تقویت تیم‌های باشگاهی و تیم ملی باشیم که بتوانند نتایج خوبی بگیرند. اینطور که از شواهد می‌آید این وضعیت ادامه خواهد داشت و مشخص نیست چه زمانی بازی‌ها دوباره در ایران برگزار می‌شود.

رضاییان با بیان اینکه «باید بررسی شود که چرا هند موفق می‌شود میزبانی بگیرد ولی ایران نمی‌تواند» تصریح کرد: همیشه در فوتبال‌مان این مشکلات را داریم و دیگر این سختی‌ها تبدیل به ذات فوتبال‌ شده است. اگر روزی این مشکلات نباشند باید شک کنیم و نگران فوتبال‌مان شویم! فوتبال ما با استرس و درگیری و چالش و اختلافات عجین شده؛ البته این موضوع فقط برای فوتبال نیست و در دیگر رشته‌ها نیز وجود دارد ولی چون آن رشته‌ها مثل فوتبال پرطرفدار نیستند، خیلی مشکلات‌شان دیده نمی‌شود.

وی در خصوص اینکه با حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC فوتبال ایران صاحب یک کرسی بین‌المللی است و آیا این موقعیت توانسته به فوتبال ما کمک کند، یادآور شد:‌ بیش از آنکه در این تصمیم‌گیری‌ها یک کرسی تاثیرگذار باشد، یک طیف و جناح فکری تعیین کننده است. می‌توان گفت یک کرسی در این تصمیم‌گیری‌ها خیلی تعیین‌کننده نیست ولی اگر این کرسی به هر دلیلی از توانمندی و تاثیرگذاری‌اش دور شده باشد می‌تواند در ناکامی مزید بر علت باشد. صاحبان کرسی‌های بین‌المللی ما باید توانمندی و مهارت در مذاکرات را داشته باشند.

فوتبال ایران به‌دنبال چاهی برای حبس‌کردن خود!طاهری: افراد به جای «اسم در کردن» در AFC باید ساختار‌مند کار می‌کردندانتقاد شدید حقوقدان ورزشی از تاج و کفاشیان: کسانی که زبان انگلیسی و قوانین را نمی‌دانند، از AFC کناره‌گیری کنند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در خصوص آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه بدنبال بارش‌های اخیر، گفت : با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آبگرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهر‌ها و کلانشهر‌های دنیا رخ می‌دهد. مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آبگرفتگی معابر باشیم.

موحدی مجد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیرو‌ها در سه شیفت کاری تقسیم شده و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه آماده‌باش نیرو‌ها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیرو‌ها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

موحدی مجد با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیرو‌ها پیگیر رفع آن هستند، آبگرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

وی افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تاسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین (ع) کاملا بازسازی شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی مشکل ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد