Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوری می گوید پرونده شجاع خلیل زاده شش ماهی است که در کمیته های فدراسیون جابجا می شود.

معاون اجرایی پرسپولیس از مشکلات و مسائل مالی باشگاه و همچنین پرونده های حقوقی می گوید.

به گزارش طرفداری، ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با ایسنا، دربار شکایت باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس اظهار کرد:

متاسفانه بعد از جدایی استوکس از پرسپولیس برایش ITC صادر کردند و این مشکلی بود که در این پرونده با آن موجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه با کمک تیم حقوقی باشگاه، دفاعیه خوبی را ارسال کردیم و از طرف دیگر بابت تخلفت استوکس از او شکایت کردیم و امیدواریم رای را به سود باشگاه پرسپولیس برگردانیم. او بابت باقی‌مانده مطالباتش از پرسپولیس طرح شکایت کرده است و متاسفانه زمانی که از پرسپولیس جدا شد، برای این بازیکن ITC صادر شده که یک کار غیر حرفه‌ای بود.

او درباره پیگیری سایر پرونده‌های حقوقی پرسپولیس هم گفت:

کمیته حقوقی به ترتیب کارها پیش می‌برد. درباره شجاع خلیل‌زاده، ما پرونده را به کمیته وضعیت ارسال کرده بودیم که به ما گفتند در صلاحیت ما نیست رای صادر کنیم و بعد به کمیته استیناف شکایت بردیم و آنها مجدد اعلام کردند که در صلاحیت کمیته تعیین وضعیت است که به این پرونده رسیدگی کند. ما دو ماه است که منتظر هستیم به این پرونده رسیدگی شود و رای صادر کنند. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهیم همانطور که برای بدهی‌های باشگاه سختگیری صورت گرفت، نگاه ویژه هم به پرونده‌های ما داشته باشند و  زودتر رسیدگی کنند. الان پرونده شجاع خلیل‌زاده شش ماهی می‌شود که در کمیته‌های فدراسیون جابجا می‌شود اما در هر صورت ما پیگیر پرونده شجاع خلیل‌زاده هستیم.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان هم گفت:

شرایط کل ورزش ما خوب نیست. متاسفانه باشگاه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم ایران و شاید حتی آسیا، از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند اما همه باشگاه‌ها که اسم خصوصی دارند از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. امیدوارم باشگاه پرسپولیس هم بتواند از بودجه دولتی استفاده کند. با توجه به هزینه‌های سنگین، بروز مشکلات مالی طبیعی است اما در این زمینه بازیکنان هم کمک کردند تا باشگاه با تلاش‌های هیات‌مدیره مبالغی را به بازیکنان پرداخت کند. پرونده‌های بازیکنان خارجی و هزینه‌های جاری مثل سفرها، کار باشگاه را سخت کرده است. در موضوع بیماری کرونا، باشگاه ما هر هفته تست‌های لازم را از بازیکنان می‌گیرد که این موضوع هم هزینه‌هایی برای ما دارد. امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم این تست‌ها را بدهند و مشلکی ایجاد نشود.

او تصریح کرد:

هزینه‌های باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است و از طرف دیگر درآمدهای ما مثل حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی وصول نمی‌شود. شرایط بسیار سخت است اما دلگرمی باشگاه به هواداران است. هوادارن ما از راه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که قصد کمک به باشگاه را دارند و ما هم در حال تدارک کاری هستیم که در قالب ارائه خدمات به هواداران، کمک‌های آنها را دریافت کنیم.

شکوری همچنین گفت:

زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم، با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و به ما گفتند حدود ۶ میلیارد بدهی داریم که الان فکر می‌کنم این مبلغ به حدود ۸ میلیارد رسیده است. در این زمینه هم از سازمان لیگ خواسیتم ریز هزینه‌ها و صورت وضعیت ما را ارسال کنند که منتظر هستیم این اتفاق رخ بدهد.

شکوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اجاره دادن ورزشگاه درفشی‌فر با یک مبلغ اندک به یک شرکت هم گفت:

برخی تجهیزات و زیرساخت‌ها از قبل واگذار شده اما در دوره مدیریت جدید سعی می‌کنم چه در بحث بازیکن و چه در بحث زیرساخت‌ها اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم تا مشکلاتی ایجاد نشود.

او به سفر پرسپولیس به شهر گوای هند اشاره کرد و گفت:

در این زمینه کارگروهی تشکیل دادیم تا تیم به بهترین شکل ممکن اعزام شود. تمام تلاششمان را می‌کنیم پرواز اختصاصی بگیریم و تیم بدون مشکل راهی هند شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت:

بحث سوپرجام، بحث پرونده‌های ما و همینطور بحث تبلیغات محیطی از مطالبات ما محسوب می‌شود که امیدواریم ریاست فدراسیون فوتبال به آنها رسیدگی کنند.

اخبار داغ 

برترین های قرن با سعید آذری: پرویز قلیچ خانی برترین بازیکن قرن ما است؛ امیدوارم روزی در کشور از او استفاده کنیم رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ 5 توپ جمع کنی که سرنوشت یک مسابقه فوتبال را تغییر دادند (دوبله اختصاصی) اشتباه فدراسیون فوتبال کامرون در ارسال ایمیل به بایرن مونیخ برای دعوت از چوپوموتینگ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بودجه دولتی استفاده باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!