Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:38:39 GMT

گرامیداشت نوروز ۱۴۰۰ در مرکز اسلامی هامبورگ

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۴۶۵۱

گرامیداشت نوروز ۱۴۰۰ در مرکز اسلامی هامبورگ

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اسلامی هامبورگ در آستانه حلول سال ۱۴۰۰ هجری شمسی با اهدا هدایای نوروزی به مخاطبان خود از ملیت‌های مختلفی که جشن ملی نوروز را گرامی می‌دارند، سال نو شمسی را تبریک گفت.

این هدایا با کارت تبریک به امضای حجت الاسلام محمد هادی مفتح امام جماعت و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ همراه بود و برای تمامی خانواده‌هایی که محل کار یا سکونت آنها در دسترس مرکز اسلامی هامبورگ قرار داشت، ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم تحویل سال نو نیز با حضور اندک و پیام مدیر این مرکز برگزار شد.

گفتنی است، در سال‌های آینده این هدایای نوروزی برای ایرانیان بیشتری ارسال خواهد شد.

کد خبر 5174566

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز اسلامی هامبورگ عید نوروز نوروز ۱۴۰۰ آلمان شیعه سازمان تبلیغات اسلامی عید نوروز مراسم تحویل سال نو انقلاب اسلامی ایران قرآن کریم حرم حضرت معصومه س حضرت عباس ع قرآن کربلا موسسه خیریه صحیفه سجادیه لحظه تحویل سال مناجات شعبانیه مرکز اسلامی هامبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شاکری شمسی میزان بارش در این شهرستان را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و گفت: شدت بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در این شهرستان بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت وارد کرد.

وی، افزود: جاری شدن سیلاب باعث آب بردگی جاده‌های دسترسی به منابع و تاسیسات، خسارت به خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شد.

مدیر امور آبفای شهرستان تفت ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه‌ها شد. 

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی‌های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکین و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • گره اندر گره