Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، سیدعلی موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جهش تولید 20 واحد تولیدی و صنعتی راکد در مراغه به چرخه تولید بازگشته است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: راه اندازی این واحد‌ها با رفع مشکلات، سرمایه در گردش و تغییر خط به چرخه تولید بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 15 واحد از این کارخانه ها با سرمایه گذاری بیش از 120 میلیارد تومان و اشتعال بیش از 200 نفر در شهرک صنعتی فعال شده اند.

موسوی اضافه کرد: سال گذشته 5 واحد از کارخانه های راکد مراغه نیز خارج از شهرک صنعتی با اشتغال بیش از  100 نفر راه اندازی مجدد شدند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه افزود: هدف گذاری بخش صنعت مراغه در تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی راه اندازی دو شهرک صنعتی جدید در این شهرستان است.

موسوی گفت: ساخت شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و کشاورزی، فازدوم شهرک صنعتی مراغه امسال عملیاتی می شوند.

وی همچنین از پیگیر رفع مشکلات و موانع پیش روی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مراغه از مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال جدید خبر داد.

در شهرستان مراغه بیش از 140 واحد صنعتی فعال است که از این تعداد ۵۵ واحد در شهرک صنعتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/60007

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه تولید اشتغال سیدعلی موسوی خبرگزاری فارس فارس تبریز صنعت مراغه شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و کشاورزی فرماندار شهرستان ویژه مراغه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مراغه معاون استاندار آذربایجان شرقی بازگشت به چرخه تولید شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی