Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین زاده روز سه شنبه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تاکنون برای پنج دفتر خدمات‌ مسافرتی در کهگیلویه وبویراحمد به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تذکر کتبی صادر شده است.

وی بیان کرد:۲۳ دفتر خدمات مسافرتی در استان وجود دارد که به صورت روزانه از طریق تیم های میراث فرهنگی ارزیابی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:این اداره ‌کل با مشارکت نیروی انتظامی و سازمان حج و زیارت استان به‌منظور کنترل و بازرسی فروش بسته‌های سفر نوروزی و تضمین هرچه بیشتر کیفیت خدمات، اقدام به بازدید و نظارت‌های مستمر و تلفیقی از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرده است.

حسین زاده ابراز داشت:در این بازدیدها خدمات ارائه‌شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی همچون جزئیات اجرای ضوابط قانونی بسته‌های سفر نوروزی، رعایت ‌پروتکل‌های بهداشتی، نحوه فعالیت و وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، اعتبار پروانه بهره‌برداری، فعالیت مدیران فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد:هشت تیم نظارت بر مکان های گردشگری نظیر هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی در استان تشکیل و در حال رصد نحوه تحقق مراقبت های بهداشتی در زیرساخت هایی چون هتل ها،هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های بومگردی استان هستند.

وی بیان کرد: تیم های نظارتی مذکور در روزهای بیست و هشتم اسفند امسال تا شانزدهم فروردین سال ۱۴۰۰ فعالیت خواهند داشت و با خاطیان به شدت برخورد خواهند کرد.

حسین زاده تاکید کرد:پذیرش حداقلی در هتل‌ها و مراکز اقامتی که تأییدیه بهداشت و درمان را دارند، در شهرهای زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هفت اقامتگاه بومگردی متشکل از ۴۰ اتاق و ۱۵۰ تخت،سه هتل آپارتمان متشکل از ۵۶ اتاق و ۱۶۰ تخت و پنج مهمان پذیر متشکل از ۹۹ اتاق و۳۱۷ تخت در استان وجود دارد.

بنا به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اسکان در مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و برپایی چادر در پارک ها و بوستان های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰جاذبه طبیعی،۷۷۰ منطقه تاریخی و جلوه های مردم شناسی در دوران پیش از انتشار ویروس کرونا سالیانه میزبان سه میلیون نفر گردشگر است.

برچسب‌ها گردشگری ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد گردشگری ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد دفاتر خدمات مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد