Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات علیه اسلام هراسی و لایحه جنجالی که به دلیل هدف قرار دادن مسلمانان مورد انتقاد قرار گرفته است ، در سراسر فرانسه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، اعتراضات علیه اسلام هراسی و لایحه جنجالی که به دلیل هدف قرار دادن مسلمانان مورد انتقاد قرار گرفته است ، در سراسر فرانسه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تظاهرکنندگان در پاریس ، مارسی ، لیل ، استراسبورگ ، بوردو و لیون در چند روز گذشته به خیابان ها ریختند و علیه هدف قرار دادن مسلمانان دست به اعتراض زدند.

 

جمعیت تحت رهبری جبهه جمعی علیه اسلام هراسی و حمایت از حقوق برابر برای همه از میدان شاتلت تا میدان جمهوری با سر دادن شعارهایی علیه اسلام هراسی در پاریس راهپیمایی کردند.

 

«عمر اسلاوتی »، سازمان دهنده این تظاهرات  به آژانس آناتولی گفت: دولت فرانسه مسلمانان و حتی اسلام را هدف قرار داده و در اعمال اسلامی دخالت می کند.

 

وی افزود: ما به خیابان ها آمده ایم تا ما رویکرد استعماری و نئو استعماری دولت را محکوم می کنیم.

 

اسلاوتی گفت که اعتراض ها علیه لایحه جدایی طلبی که به طور مستقیم مسلمانان را هدف قرار داده است ادامه خواهد یافت.

 

وی در مورد اهداف دولت فرانسه با این لایحه بحث برانگیز گفت: دو استراتژی وجود دارد. اولین مورد این است که بحران های اقتصادی ، اجتماعی ، بهداشتی و زیست محیطی وجود دارد ، اما امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه نمی تواند برای آنها راه حلی پیدا کند و برعکس نابرابری های اجتماعی را عمیق تر می کند.

 

وی با اشاره به اینکه مکرون خشم را به سمت یک گروه از جامعه سوق می دهد ، گفت که دومین استراتژی رئیس جمهور ثروتمندتر کردن ثروتمندان است.

 

در 16 فوریه سال جاری ، مجلس شورای ملی فرانسه لایحه ضد مسلمانان را تصویب کرد که در تاریخ 30 مارس در سنا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و انتظار می رود پس از رای گیری به مجلس شورای ملی بازگردد.

این لایحه سال گذشته توسط مکرون برای مبارزه با به اصطلاح جدایی طلبی اسلام گرایانه معرفی شد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسلام هراسی مسلمانان فرانسه علیه اسلام هراسی هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است