Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی به ادعای خبرگزارش آسوشیتدپرس درباره تهران مبنی بر این که به تازگی تهدیدی از سوی ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد آمریکایی وجود داشته است، واکنش نشان داد.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به ادعای خبرگزاری آسوشیتدپرس مبنی بر تهدید ایران علیه یک پایگاه نظامی و یک فرمانده ارشد ارتش آمریکا در گفت‌وگو با این شبکه گفت: رئیس جمهور بایدن کاملا تهدیدی را که ایران متوجه افراد، کارکنان، تأسیسات و منافع آمریکا در منطقه و در این جا می‌کند، جدی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اقداماتی انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم از خودمان محافظت کنیم و برای ایران نیز روشن کنیم که در صورت ادامه دادن این مسیر، متحمل هزینه‌های گزافی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز یکشنبه، ١ فروردین، به نقل از دو مقام ارشد اطلاعاتی ایالات متحده مدعی شد  که ایران پایگاه نظامی فورت مک‌نیر و همچنین ژنرال جوزف ام. مارتین، جانشین فرمانده ارتش آمریکا را تهدید کرده است.

آسوشیتد پرس به نقل از این دو مقام اطلاعاتی، مدعی شد که مکاتبات ردیابی‌شده توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده در ژانویه سال جاری نشان می‌دهد فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران حملاتی از نوع «یو.اس.اس کول» علیه پایگاه نظامی فورت مک‌نیر در واشنگتن دی‌سی، پایتخت آمریکا، را به بحث گذاشته‌اند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود