Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، ۲۰ هزار نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی وظیفه تامین امنیت را در مراکز رای گیری در اراضی اشغالی بر عهده دارند.

هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی موظف هستند با آشوب‌گران احتمالی مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به نوشته شبکه آرتی، همزمان ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی امنیتی نیز با دوربین اقدامات مشکوک را رصد خواهند کرد. پلیس رژیم صهیونیستی همچنین برخی ماموران مخفی را برای رصد و پیگیری تخلفات احتمالی در مراکز رای گیری مستقر خواهد کرد.

ساعاتی پیش انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) از صبح امروز سه شنبه به وقت فلسطین اشغالی آغاز شد. ائتلاف شکننده احزاب لیکود و آبی و سفید باعث شد برای چهارمین بار انتخابات پارلمانی در اراضی اشغالی برگزار شود. حزب راستگرای لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و حزب «یش عتید» به ریاست یائیر لیپید رقبای اصلی در این انتخابات هستند.

پارلمان رژیم صهیونیستی ۱۲۰ کرسی دارد و ائتلاف حزبی که بتواند بیش از نیمی از کرسی‌ها را بدست آورد، شانس نخست تشکیل کابینه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی پارلمان رژیم صهیونیستی انتخابات کنست رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،رسانه های عبری از عملیات ضد صهیونیستی در باب الساهره در قدس اشغالی خبر دادند.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گفته این رسانه ها، دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس 30 ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی