Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۵.۴ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های استان مرکزی تردد کرد از رشد ۱۳۰ درصدی تردد جاده‌ای در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، استان مرکزی از جمله استان‌های مهم در بخش حمل و نقل کشور است که به عنوان کریدور غرب و جنوب نقش‌آفرین بوده به طوری که اتصال دهنده شهرهایی نظیر تهران و قم به استان‌های همجوار مانند استان لرستان و استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که در روزهای اخیر با تبدیل وضعیت دو شهر خمین و دلیجان در استا مرکزی به رنگ نارنجی، محدودیت‌های شدید تردد کرونایی در این دو شهر اعمال شده با این حال، در سایر محورهای استان مرکزی ترددها به شکل روان در جریان است.

 رشد 130 درصدی ترددها در جاده‌های استان مرکزی 

براساس اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی آمار این ترددها 137 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد، به طوری که علی زند‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: باتوجه به تحلیل تردد در 68 محور شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین بین بیست و پنجم اسفند 99 تا دوم فروردین 1400 و براساس آمار و مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و با احتساب سال کبیسه کل تردد انجام شده  در استان مرکزی معادل 5 میلیون و 438 هزار و 516 وسیله نقلیه بوده که افزایش 130 درصدی تردد را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس سهم وسائل نقلیه از ترددها در جاده‌های استان مرکزی معادل 19 درصد بوده که بیانگر کاهش 4 درصدی ترددهای وسائل نقلیه و خودروهای سنگین در جاده‌های استان مرکزی است.

1220 خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان خراسان جنوبی اعمال قانون شدتردد در محورهای برون‌شهری استان فارس 13 درصد افزایش یافترئیس پلیس راه گیلان: محدودیت تردد شبانه در جاده‌های بین شهری اعمال نمی‌شود

رشد 16 درصدی فعالیت اتوبوس‌های بین شهری در سطح جاده‌های استان مرکزی

زندی‌فر بیان کرد: در این مدت 38 هزار و 782 دستگاه اتوبوس بین شهری از جاده‌های استان مرکزی تردد داشته که بیانگر افزایش 16 درصدی ترددها در سطح استان بوده است.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: در این مدت یک میلیون و 32 هزار و 565 دستگاه وسیله نقلیه به استان مرکزی وارد شده که نشانگر رشدی 85 درصدی بوده و در عین حال یک میلیون و 23 هزار و 736 دستگاه خودرو نیز از این استان خارج شده که خروجی‌های استان بیانگر رشد 84 درصدی است.

انتهای پیام/711/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاده های استان مرکزی استان مرکزی تردد وسیله نقلیه درصدی تردد حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت

به گزارش قدس خراسان، ابوالفضل شاکری اظهار کرد: سیلاب محورهای روستایی روستاهای کلاته نو و کلاته کلوخ را فراگرفته ولی تاکنون وارد این روستاها نشده و خسارت‌هایی به این مناطق وارد نکرده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد ادامه داد: با وجود سیلاب جاده‌های روستایی این منطقه باز است و تردد در آنها با کندی انجام می‌شود.

وی از روستاییان خواست که تا زمان فروکش کردن حجم سیلاب برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی از تردد در این محورها خودداری کنند.

شاکری گفت: ستاد هماهنگی مدیریت بحران گناباد به حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و در صورت وقوع هر گونه خسارت‌های احتمالی خدمات لازم به مردم ارائه می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی گناباد نیز گفت: بارش باران از روز چهارشنبه در این شهرستان آغاز و بر حجم آن در روز پنجشنبه افزوده شد و در این مدت بین ۳.۵ تا ۹.۵ میلیمتر باران در هشت ایستگاه باران‌سنجی شهرستان به ثبت رسید.

داریوش شیبانی ادامه داد: بارش باران تا دو روز آینده در شهرستان گناباد ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چالوس یک طرفه شد
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال