Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از احداث و تکمیل ۵۰۰ واحد مسکونی و تعمیر ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرها و روستاهای استان در سال ۹۹ خبر داد. - اخبار استانها -

علی ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد اظهار داشت: تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکردهای اصلی نهاد کمیته امداد است که زمینه آسایش و خودکفایی خانواده‌های مددجو را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مددجویان فاقد مسکن با مشاوره مددکاران به حوزه مسکن معرفی می‌شوند و در صورت دارا بودن شرایط، جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به پرداخت کمک‌های بلاعوض همراه با تسهیلات به مددجویان عنوان کرد: مؤسسات خیریه و خیران سهم بالایی در تأمین هزینه‌های احداث مسکن نیازمندان دارند.

ملک‌پور تصریح کرد: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان از کیفیت بالایی برخوردار  است و تمامی مراحل با نظارت سازمان نظام مهندسی انجام می‌شود. در سال 99، 500 واحد مسکونی افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت 700 مورد تعمیر مسکن در شهرها و روستاها اجرا شد، در حال حاضر 90 درصد از  طرح مسکن اجرا و در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفته است، 10 درصد باقی مانده نیز در سال 1400 تکمیل و تحویل داده می‌شود، هزینه صرف شده برای هر مسکن 100 تا 110 میلیون تومان می‌باشد که بخشی از آن کمک بلاعوض کمیته امداد، تسهیلات، کمک خیران و بخشی هم آورده مددجو است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این طرح ویژه مددجویانی  است که فاقد منزل مسکونی هستند و با اولویت خانواده ایتام و خانواده‌های 3 نفر به بالا اجرا و در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

5256 شغل جدید برای مددجویان امداد خراسان جنوبی ایجاد شد350 نفر از سالمندان و مددجویان بهزیستی کرمانشاه مشمول دریافت واکسن کرونا هستند3000 سبد کالا ویژه نوروز بین خانواده مددجویان زندان‌های اصفهان توزیع شد

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین مسکن سهم مهمی در خودکفایی مددجویان دارد که این امر با کمک‌های خیرخواهانه مردم استان محقق می‌شود. نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی