Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه پرسپولیس با برخی از بازیکنان قدیمی خود بعد از مرحله مقدماتی لیگ قهرمان آسیا تمدید قرارداد خواهد کرد.
به گزارش آریا، قرار است بعد از بازگشت پرسپولیس از هندوستان باشگاه پرسپولیس پروسه تمدید با بازیکنان قدیمی اش را تکمیل کند. قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در پایاین فصل به پایان می رسد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد بااین نفرات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی مثل وحید امیری، سیدجلال حسینی، احمد نورالهی و چند نفر دیگر از جمله بازیکنانی هستند که تا پایان فصل فوتبالی امسال با پرسپولیس قرارداد دارند و همگی آن ها نفراتی هستند که تیم های زیادی خواهان جذب شان هستند.
در همین ارتباط خبرهای دریفاتی حاکی از آن است که جعفر سمیعی در گفتگویی که با برخی از این بازیکنان داشته به آن ها اعلام کرده که مبلغ و شرایط خود را برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس به صورت مکتوب ارائه دهند. به هرحال سمیعی با این استراتژی به درستی می خواهد توقعات مالی بازیکنان را به صورت مکتوب به هیئت مدیره ببرد تا در ادامه حرف و حدیثی باقی نماند. در ادامه این پروسه سمیعی قرار است به صورت رودرو نیز با برخی از بازیکنان صحبت کند. همراهی سمیعی با بازیکنان در سفر هند بهترین فرصت است تا مدیرعامل پرسپولیس از نزدیک با آن ها مذاکره کرده و طرفین نظرات خود را با هم در میان بگذارند.

- باشگاه پرسپولیس از شکایت از استوکس خبر داد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با ارائه اسناد و مدارک مرتبط، از آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و پیشین سرخپوشان به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد. چندی قبل، استوکس برای دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرد که فیفا برای باشگاه تا روز 28 اسفند زمان پاسخگویی قائل شد.  مدیریت پرسپولیس، جواب این شکایت را داد و به صورت همزمان، طرح شکایت علیه استوکس را مطرح کرد. از طرف باشگاه، برای این شکایت، جدا از لایحه دفاعی، 64 ضمیمه حاوی مدارک و شواهد به فیفا ارسال شد.
پیگیری دلایل جدایی این بازیکن از پرسپولیس و شفاف‌سازی اتفاقاتی که طی یکسال گذشته رقم خورده از جمله صدور ITC بازیکنی که تخلف داشته و در تمرینات و بازی‌ها شرکت نمی‌کرد، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های هواداران است که مدیریت فعلی به صورت جدی در پی روشن شدن آن است و حتی یک قدم از پیگیری پرونده کوتاه نمی‌آید.

- مهدی تارتار تاکید کرد که هرزمان پرسپولیس به او نیاز داشته باشد با تمام وجود در خدمت این تیم خواهد بود. مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس طی سال گذشته در گفتگویی نوروزی به این موضوع واکنش نشان داد. تارتار در پاسخ به این سوال که در چند مقطع از او به عنوان سرمربی پرسپولیس نام برده شده، چنین گفت:
من به عنوان مربی کارم را انجام می‌دهم و پرسپولیس هم کارش را به نحو احسن با یحیی گل محمدی و همکارانش انجام می‌دهد. فعلا که نیازی به حضور من نیست چون پرسپولیس مقتدرانه جلو می‌رود و هر وقت نیازی به ما باشد با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستیم. در حال حاضر تلاش دارم که کار خودم را به بهترین شکل انجام بدهم. این مشخص نیست که چه زمانی من سرمربی پرسپولیس باشم چون بستگی به شرایط دارد اما در حال حاضر آنها کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می‌‌دهند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی پرسپولیس آنتونی استوکس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب قرمزها است.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند اما این موضوع تازه شروع دردسرهای این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمزها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید