Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: عدم توجه به هشدارهای مسئولان بهداشتی موجب ابتلای ۱۱ نفر به کرونا و فوت یک نفر از اعضای سه خانواده شد.

حسن فخرایی در تشریح این موارد و جزئیات خبر فوق چنین گفت: در چند روز گذشته فردی که مهمان فرزند پسر خود در شهر بوشهر بود پس از شرکت در جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان بوشهر با بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرد اما به علت درگیری شدید ریوی، در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بهداشتی در شهرستان بوشهر افزود: خوشبختانه با اقدام به‌موقع تیم‌های ره‌گیری مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، ره‌گیری کامل افراد در معرض تماس نزدیک با فرد مبتلا توسط مراقبین سلامت انجام و با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱۱ نفر از اعضای سه خانواده همگی آن‌ها در شرایط قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

وی حال عمومی افراد در قرنطینه را خوب اعلام کرد و گفت: مایحتاج ضروری و غذای روزانه این افراد توسط یکی از بستگان این خانواده به آنان درب منزل تحویل داده می‌شود.

فخرایی با اشاره به افزایش موارد تردد در شهر بوشهر افزود: تجمع و تردد در شهرها از عوامل مهم افزایش ابتلا به بیماری کرونا است و پرهیز از مسافرت و جابجایی عامل اصلی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شناخته‌شده است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه شاهد افزایش مسافرت‌ها به شهر بوشهر و تردد در مراکز خرید جهت خریدهای نوروزی هستیم که این امر موجب افزایش موارد مثبت کرونا و موارد بستری در بیمارستان‌ها شده است.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان در روزهای تعطیل نوروزی پنجاه‌درصد از مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان بوشهر با کلیه پرسنل و ظرفیت خود فعال و آماده ارائه رایگان خدماتی نظیر ره‌گیری و انجام تست تشخیص سریع کرونا برای افراد در معرض تماس نزدیک با افراد مثبت شناسایی‌ شده هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، خدمات مراقبتی توسط تیم مراقبت در منزل شامل پزشک عمومی و پرستار در منزل افراد مبتلا ارائه می‌شود./ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند