Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیوستون راکتس سرانجام طعم پیروزی را چشید.

هیوستون راکتس بعد از 20 پیروزی متوالی سرانجام به پیروزی رسید.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | زنگ خطر برای لس آنجلس لیکرز؛ وضعیت مدافع عنوان قهرمانی جالب نیست

بسکتبال NBA | نیکولا یوکیچ مدعی اصلی کسب عنوان MVP؛ شانس دیمین لیلرد و یانیس آنته توکومپو افزایش یافت

بسکتبال NBA | الجین بیلر، اسطوره لس آنجلس لیکرز در 86 سالگی درگذشت

به گزارش طرفداری، هيوستون راكتس بعد از اينكه اولين فرنچايز تاريخ NBA لقب گرفت كه سابقه 20 پيروزى متوالى و همچنين 20 شكست متوالى را دارد، امروز به لطف تريپل دابل جان وال با 19 امتياز، 11 ريباند و 10 اسيست كه اولين تريپل دابل او از سال 2016 بود، تورنتو رپترز را شكست داد و سرانجام باخت هاى متوالى اش قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف ديگر شكست با اختلاف 18 امتياز، نهمين شكست متوالى تورنتو رپترز بود. رپترز كه بعد از شروعى ضعيف، اوج گرفته بود و در مسير درستى قرار داشت، در تمام 9 بازى اخير خود شكست خورده تا با 17 برد و 26 شكست، در رتبه يازدهم كنفرانس شرق قرار بگيرد.

اخبار داغ 

برترین های قرن با سعید آذری: پرویز قلیچ خانی برترین بازیکن قرن ما است؛ امیدوارم روزی در کشور از او استفاده کنیم رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ 5 توپ جمع کنی که سرنوشت یک مسابقه فوتبال را تغییر دادند (دوبله اختصاصی) اشتباه فدراسیون فوتبال کامرون در ارسال ایمیل به بایرن مونیخ برای دعوت از چوپوموتینگ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بسکتبال NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت