Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک سال جدید اظهار داشت: امیدوار هستیم در سال جدید بتوانیم نسبت به احقاق حق و حقوق مردم رسالت خود را انجام دهیم، نیرو انتظامی در راستای اجرای طرح نوروزی تمام توان خود را بسیج کرده تا بتواند بهترین شرایط را حاکم کند و امنیت مطلوبی را در سطح استان هم برای شهروندان و هم برای مسافرانی که از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند، فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نوروزی همکاری با سایر دستگاه‌های امنیتی از جمله بسیج و دستگاه‌های خدماتی و شهرداری‌ها، هلال‌احمر و راهداری‌ها انجام شده است، افزود: در حوزه ترافیکی جمع تصادفات استان به ویژه تصادفات فوتی کاهش قابل توجه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتظامی با فعال کردن گشت‌های محور کلیه محورهای استان پوشش انتظامی داده شده است، گفت: تمام ورودی‌ها و خودروهایی که وارد در حوزه استحفاظی استان می‌شوند به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌شوند و نیروی انتظامی با مجرمانی که بخواهند وارد استان شوند و برای شهروندان مشکل‌زا شوند به شدت برخورد می‌کند.

میرحیدری با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در برخورد با مجرمان عنوان کرد: دو باند بزرگ سرقت که از سایر استان‌ها برای اهداف مجرمانه خود وارد استان اصفهان شده بودند، شناسایی شدند و با بررسی‌های انجام شده حتی چند سرقت از استان‌های هم‌جوار نیز کشف شد.

افزایش ۷۰ درصدی کشفیات سرقت در استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کشفیات سرقت نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و سرقت‌ها در آیتم‌های مختلف کاهش یافته است، بیان کرد: در حال حاضر با سرقت اماکن مشکل داریم و از شهروندان در خصوص باغات اطراف اصفهان و مسؤولان اماکن دولتی خواستاریم که توجه بیشتری به امنیت مکان خود داشته باشند، در این راستا با هماهنگی با اداره کل حراست مسؤولان ادارات بسیج شدند تا بتوانند ادارات مختلف را پوشش دهند، همچنین در ارتباط با باغات گشت‌هایی را با کمک بسیج فعال کردیم تا بتوانیم کنترل کنیم.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه‌های ورودی به استان اصفهان با توجه به رنگ‌بندی شهرستان‌ها گفت: اقدامات پلیس در این راستا برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونا است و هر مصوبه‌ای ابلاغ شد، پیگیری می‌شود که اجرا کنیم؛ در حال حاضر در شهرستان‌هایی که قرمز و نارنجی هستند محدودیت داریم که شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان جزو این دسته هستند و استان‌هایی که قرمز هستند مانند خوزستان، ورودی‌های استان کنترل و اجازه ورود به این خودورها به استان داده نمی‌شود.

اجرای مرحله دوم طرح سلمان محمدی

میرحیدری با بیان اینکه مرحله دوم طرح سلمان محمدی با مشارکت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی در اصفهان حال اجرا است، بیان کرد: این طرح در راستای کنترل ناهنجاری‌ها اجرایی می‌شود، در این طرح به دنبال آن هستیم تا جوانان را به عنوان سرمایه‌های کشور که متأثر از تبلیغات دشمن هستند با یک شیوه به صورت اقناعی متوجه اشتباهات‌شان کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: شهروندان اعتراضات زیادی را در خصوص وضعیت مراکز عمومی مثل پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها دارند، در طول ایام نوروز از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین این طرح در ۱۴ نقطه در شهر اصفهان و ۴۰ نقطه در سایر شهرستان‌ها اجرا می‌شود و این ایستگاه‌ها با پشتیبانی پلیس بیشتر در راستای مشاوره و هدایت دنبال می‌شود.

شهادت سروان اسماعیل الله‌وردی در دفاع از امنیت

 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل الله‌وردی بیان کرد: این شهید در اجرای مأموریت انتقال یکی از مجرمان شروری که سابقه چند فقره سرقت در زندان داشته است به شهادت رسید؛ مجرم شرور زمان سوخت‌گیری خودروی زندان با گرفتن نازل سوخت‌گیری و پاشیدن بنزین به سمت مردم قصد فرار داشت که این شهید والامقام در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار شد.

میرحیدری ادامه داد: شهید الله‌وردی تلاش می‌کند که حتی مجرم را نیز نجات دهد و در این درگیری جان خود را از دست می‌دهد، وی در جلوگیری از یک فاجعه جان خود را در انجام خدمت به مردم از دست می‌دهد، پیکر ایشان روز گذشته با حضور جمعی از مردم و ادارات مختلف در اصفهان تشییع شد و به زادگاه خود در بروجن انتقال پیدا کرد و در آنجا نیز با حضور با شکوه مردم با تشییع شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح در همه ساعات و در همه شرایط برای تأمین امنیت مردم با افتخار آماده فدا کردن جان خود برای سلامت و بقای مردم هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان کاهش سرقت در اصفهان متلاشی شدن باند سرقت فرمانده انتظامی استان اصفهان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان