Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:33:10 GMT

لیگ بازی‌های فکری به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۶۲۵۲

لیگ بازی‌های فکری به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود

عباسی گفت: نخستین دوره لیگ بازی‌های فکری جوانان به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان (۵ تا ۱۱ فروردین‌ماه) به همت سمن نشاط‌آوران امید جوان و با مشارکت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاره عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه دورهمی پرنشاط ۲ ویژه‌برنامه عیدانه است که به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همزمان با این دورهمی، اولین دوره لیگ بازی‌های فکری جوانان نیز توسط سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه لیگ بازی‌های فکری در ۳ مرحله برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراحل شامل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی است که ۳ بازی فکری در هر مرحله به صورت یکسان، معرفی و ارائه شده و شرکت‌کنندگان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید زنجان با بیان اینکه بازی‌ها از ۳ دسته، انتخاب شده‌اند، گفت: دسته‌ای از بازی‌ها مهارتی بوده و نیازمند دقت و تمرکز هستند.

وی با بیان اینکه دسته دیگری از بازی‌ها به صورت استراتژیک است، اظهار داشت: این دسته از بازی‌ها نیاز به تفکر، اندیشه و تدبیر دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: دسته سوم از بازی‌ها نیز به صورت تیمی است.

وی افزود: ۲ بازی را یک عضو از هر تیم با رقیب، انجام داده و امتیاز کسب می‌کنند و در بازی آخر هر ۴ نفر (۲ نفر از هر تیم) با هم انجام خواهند داد.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید زنجان با بیان اینکه جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد، هماهنگی لازم از قبل با هر کدام از تیم‌ها انجام می‌شود تا در زمان مشخص در محل برگزاری حاضر شوند، گفت: مسابقات لیگ بازی‌های فکری جوانان در خانه اوقات فراغت جوانان واقع در زنجان، خیابان فدائیان اسلام (جاوید)، نبش پارک اندیشه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سمن‌های دیگر در قالب تیم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند اما اجرای مسابقات فقط با سمن نشاط‌آوران امید جوان و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان است.

عباسی با بیان اینکه سوم فروردین‌ماه، اخرین مهلت ثبت‌نام تیم‌ها تست، گفت: تعداد اعضای هر تیم ۲ نفر و ثبت‌نام به صورت تیمی بوده و یکی از اعضای تیم باید در بازه سنی جوان (۱۸ تا ۳۴ سال) باشد و هزینه ثبت‌نام برای هر تیم نیز ۳۰۰ هزار ریال است.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید زنجان تصریح کرد: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد، زمان برگزاری مسابقه هر یک از تیم‌ها از قبل، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: جوایز تیم‌های اول تا سوم لیگ بازی‌های فکری به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۸ میلیون ریال است.

به گزارش موج رسا؛ ۱۱ شعبان، مصادف با ۵ فروردین، سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان است که به همین مناسبت، یک هفته به عنوان هفته جوانف گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ بازی های فکری بازی ها هفته جوان خواهد شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن