Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:54:35 GMT

دغدغه انتظامی و امنیتی در استان سمنان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۶۲۹۴

دغدغه انتظامی و امنیتی در استان سمنان وجود ندارد

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دغدغه انتظامی و امنیتی در استان سمنان وجود ندارد که دلیل آن تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی این استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در دیدار با کارکنان و فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز تلاش و اقدامات نیروی انتظامی دوچندان می‌شود اظهار داشت: فشار کاری نیروی انتظامی در تعطیلات متمرکز نوروزی بیش از پیش افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در ایام تعطیلات نوروز سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌خوبی به شعار «در خانه بمانیم» عمل کردند و با گذشت یک سال از شیوع این ویروس و فراگیری شیوه‌های مراقبت فردی و اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امسال شاهد افزایش سفرهای نوروزی در کشور و استان سمنان هستیم.

نیروی انتظامی لرستان 4 هزار نیروی جدید جذب کرد سردار اشتری: نیروهای ناجا در هر شرایطی خود را سپر مردم می‌کنند / برای نیروی انتظامی روز تعطیل و غیرتعطیل معنا ندارد / درس عبرت به مجرمان خواهیم داد درخواست دادستان گرگان از نیروی انتظامی در راستای کاهش جرایم؛ گشت‌های پلیس در محله‌های شهر افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه با افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان سمنان شاهد افزایش تصادفات نیز خواهیم بود، ادامه داد: ممنوعیت ورود به شهرهای نارنجی و قرمز، ممنوعیت اسکان و استراحت در مسیر از دیگر عوامل افزایش تصادفات در راه‌های استان سمنان خواهد بود؛ بنابراین اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی باید در این حوزه افزایش یابد.

خجسته‌پور بر افزایش آمادگی همه دستگاه‌های خدمت رسان در استان در نوروز 1400 تأکید کرد و گفت: با افزایش خدمات امیدواریم شاهد کاهش حوادث مختلف از جمله تصادفات باشیم.

وی با تشکر از زحمات شبانه‌روزی سردار حسنی فرماندهی نیروی انتظامی استان و سایر اعضای شورای تأمین استان و شهرستان‌ها گفت: ثمره این تلاش‌ها امروز سبب شده است دغدغه انتظامی و امنیتی در استان نداشته باشیم و از لحاظ روانی در سطح استان و کشور یک فضای خوبی برای استان رقم خورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: تأمین امنیت از وظایفی است که نیروی انتظامی در بحث انتخابات پیش رو باید مورد توجه قرار دهد تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن همراه با حضور حداکثری مردم باشیم.

آغاز به کار طرح نوروزی نیروی انتظامی استان سمنان

سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: همدلی بسیار خوبی در بین تمام ارکان تأمین‌کننده امنیت در استان سمنان شکل گرفته است و سبب شده است استان سمنان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی نیروی انتظامی از بیست و هشتم اسفندماه در استان سمنان آغاز شده است گفت: بیش از سه هزار و 500 نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بیان کرد: 21 پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب اجرای طرح نوروزی ایجاد شده است.

حسنی با بیان اینکه در مجموع وضعیت استان در بحث انتظامی و امنیتی بسیار عالی است گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 46 درصد افزایش ترددها در راه‌های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم که بالغ بر حدود 20 درصد نسبت به سال 98 کاهش داشته است.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان سمنان انتظامی و امنیتی استان سمنان طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ای صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و در ادامه فرایند مبارزه با قاچاق چیان با سودارگران مرگ در دو مرحله عملیات جداگانه در استان های جنوبی مقدار تقریبی ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله ها ۲۹۰ و ۲۸۰ کیلوگرم تریاک را شامل می شود، افزود: سه نفر از قاچاقچیان بعد از تعقیب و گریز و تیراندازی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تجهیزات شناسایی و عملیاتی پلیس خبر داد و تاکید کرد: با قدرت و بدون مماشات با هرنوع تخلف در زمینه مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد.

موقوفه ای با بیان اینکه افراد دستگیر شده در این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شدند، افزود: دستگاه قضایی با این افراد برخورد عبرت آموزی خواهد کرد.

کد خبر 6092795

دیگر خبرها

  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد