Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پیامی مهم در فضای مجازی از هواداران تیمش خواست با نظرات و پیشنهادات خود باشگاه را در اداره امور کمک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران تیمش خواست با نظرات و پیشنهادات خود باشگاه را در اداره امور کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه های سرسام آور خود در فصل جاری و همچنین شکایت شاکیان متعدد برای دریافت مطالبات خود، با چالش های بزرگی رو به رو شده است.

با این وجود سرخ های پایتخت سعی کرده‌اند با استفاده از برنامه ریزی مناسب از این چالش ها عبور کنند.

در این راستا سید مجید صدری با انتشار پیامی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خواسته است تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به باشگاه کمک کنند.

پیام صدری برای کمک فکری هواداران به باشگاه پرسپولیس :

سلام؛

می خواهم با همفکری و همراهی شما هواداران عزیز در این فضا نظرات شما را به عنوان قوی ترین سرمایه باشگاه در مورد مسائل مختلف برای بهبود شرایط تیم محبوبمان بدانم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سید مجید صدری باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رئیس هیئت مدیره پرسپولیس سید مجید صدری هیئت مدیره پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی مهدی طارمی تیم ملی ایران سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات