Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین روز رقابتهای تیراندازی جام جهانی در هند نمایندگان کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت آقایان و تپانچه 25 متر بانوان با حریفان جهانی خود رو به رو شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها در حالی امروز پیگیری شد که تنها بانوی ملی پوش کشورمان گلنوش سبقت الهی در ماده تپانچه 25 متر در مرحله دقت با کسب 284 امتیاز در جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این مسابقات فردا 4 فروردین ماه در مرحله سرعت پیگیری می شود.

همچنین در ماده تفنگ سه وضعیت آقایان نیز دو نماینده کشورمان پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام با کسب امتیاز 1155.49 و1150.40 به ترتیب در جایگاه های بیست و یکم و بیست و سوم جهان ایستادند.

پیش از این جواد فروغی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی و همچنین تیم میکس تپانچه کشورمان نیز صاحب عنوان نایب قهرمانی جهان شد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی با حضور 300 ورزشکار از 53 کشور جهان به میزبانی کشور هندوستان از 29 اسفند 99 آغاز و تا 6 فروردین 1400 در حال برگزاری است .

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات