Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به رویکرد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در دوره مدیریت جدید گفت: اتفاق مهم در نهاد راه اندازی فرآیند تصمیم سازی به عنوان شورای راهبردی در نهاد است که این شورا در قالب ۵ کارگروه به بررسی ایده‌ها، تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در سطح نهاد می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر پیشنهادی که به نهاد ارائه شود در کارگروه‌های تخصصی مرتبط به صورت دقیق بررسی می‌گردد و در صحن شورای راهبردی تصمیم درباره آن گرفته می‌شود.

او ادامه داد: موضوع بعدی بحث حضور نهاد و فعالیت در فضای مجازی است که اتفاقات رخ داده اتفاقاتی خوب و بزرگ است. از موفق‌ترین اقدامات در ایام کرونا، سامانه آموزش مجازی دروس معارف است که از بخش آموزش مجازی نهاد این مطالبه وجود دارد که بهتر است رویکرد‌ها را مجدد بازنگری نمایند. فضای مجازی جز اولویت‌ها و دغدغه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست.

رستمی افزود: مسئولان در دفاتر استانی، شورای استانی را به عنوان اتاق فکر همکاران نهاد ببینند و تمام حوزه‌های مرتبط با دانشجو و دانشگاهیان در این شورا به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد؛ یک موضوع مهم برای شورای استانی، بحث در باب اقتضائات دانشگاهی در دوران کرونا و پسا کرونا است و باید در این باره تاملاتی صورت بگیرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سند دانشگاه اسلامی گفت: رویکرد نهاد در دوره مدیریت جدید، تاکید بر سند دانشگاه اسلامی است. گفتمان‌سازی در این حوزه در حال انجام است و خلاصه‌اش اینکه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی و مدیریت دانشگاه اسلامی هم باید مانند بخش فرهنگی فعالیت داشته باشیم و امید است ان‌شاالله در این بخش دستاورد‌های خوبی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی با اشاره به رویکرد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در دوره مدیریت جدید بیان کرد: اتفاق مهم در نهاد راه اندازی فرآیند تصمیم سازی به عنوان شورای راهبردی در نهاد است که این شورا در قالب ۵ کارگروه به بررسی ایده‌ها، تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در سطح نهاد می‌پردازد. هر پیشنهادی که به نهاد ارائه شود در کارگروه‌های تخصصی مرتبط به صورت دقیق بررسی می‌گردد و در صحن شورای راهبردی تصمیم درباره آن گرفته می‌شود.

او ادامه داد: موضوع بعدی بحث حضور نهاد و فعالیت در فضای مجازی است که اتفاقات رخ داده اتفاقاتی خوب و بزرگ است. از موفق‌ترین اقدامات در ایام کرونا، سامانه آموزش مجازی دروس معارف است که از بخش آموزش مجازی نهاد این مطالبه وجود دارد که بهتر است رویکرد‌ها را مجدد بازنگری کند. فضای مجازی جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سند دانشگاه اسلامی گفت: رویکرد نهاد در دوره مدیریت جدید، تاکید بر سند دانشگاه اسلامی است. گفتمان‌سازی در این حوزه در حال انجام است و خلاصه‌اش اینکه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی و مدیریت دانشگاه اسلامی هم باید مانند بخش فرهنگی فعالیت داشته باشیم و امید است در این بخش دستاورد‌های خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها سند دانشگاه اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دوره مدیریت جدید سند دانشگاه اسلامی شورای راهبردی رویکرد نهاد آموزش مجازی داشته باشیم فضای مجازی تصمیم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • عدم وجود نهاد مستقل تصمیم‌گیر، حلقه مفقوده هوشمندسازی انرژی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی