Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:17:11 GMT

مردم کدام استان‌ها بیشتر وارد بورس شدند؟

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۲۰۳

مردم کدام استان‌ها بیشتر وارد بورس شدند؟

خبرگزاری آریا - بازار سرمایه در سالی که گذشت شاهد ورود تعداد قابل توجهی کد بورسی جدید بود؛ به طوریکه در سال 1399 بیش از 25 میلیون کد جدید بورسی صادر شد. بر این اساس، افراد سجامی شده در خراسان رضوی با 500 هزار و 648 کد، بیشترین و افراد سجامی شده در قم با 22 هزار و 917 کد، کمترین تعداد در میان استان ها بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا ، با وجود آنکه بازار سرمایه از مردادماه سال گذشته همانند ماه های ابتدایی روندی صعودی نداشته و بر مدار نوسان یا کاهش در حرکت بوده، تعداد کدهای بورسی صادر شده همچنان چشمگیر بود.
آمارها حاکی از آن است که تا سال 1391 معادل شش میلیون و 488 هزار کد، تا سال 1392 معادل هفت میلیون و 362 هزار کد، تا سال 1393 معادل هفت میلیون و 996 هزار کد، تا سال 1394 معادل هشت میلیون و 841 هزار کد، تا سال 1395 نیز 9 میلیون و 348 هزار کد، تا سال 1396 معادل 9 میلیون و 965 هزار کد، تا سال 1397 معادل 10 میلیون و 844 هزار کد و تا سال 1398 نیز 11 میلیون و 665 هزار کد بورسی صادر شده است.
بر این اساس، کدهای بورسی صادر شده تا اواسط اسفند ماه 36 میلیون و 800 هزار کد بوده که نسبت به سال 1398، 25 میلیون و 135 هزار کد افزایش یافته است.
البته بخشی از کدهای بورسی صادر شده متعلق به مشمولین سهام عدالت است که با توجه به آزادسازی این سهام نیاز بود سجامی شوند و کد بورسی دریافت کنند.

همانطور که ذکر شد، تعداد نفرات سجامی شده در خراسان رضوی نسبت به استان های دیگر بیشتر و در قم نسبت به استان های دیگر کمتر بوده است. تهران نیز با 499 هزار و 482 کد، در رتبه دوم قرار دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورسی صادر شده هزار کد تا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است

محمد جواد ظریف نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف، شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

کد خبر 750945

دیگر خبرها

  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟