Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@15:37:28 GMT

۱۹ مصدوم حاصل حوادث جاده‌ای همدان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۲۸۴

۱۹ مصدوم حاصل حوادث جاده‌ای همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۱۱ عملیات توسط جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی انجام شده که پنج مورد مربوط به حوادث جاده ای، پنج مورد حوادث شهری و یک حادثه در کوهستان بوده است.

علی سنجربگی در گفت و گو باایسنا، در تشریح فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اظهار کرد: طرح امداد نوروزی و طرح امداد جاده ای مانند سال های گذشته توسط جمعیت هلال احمر انجام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح امداد و نجات جاده ای با ۱۳ پایگاه امدادونجات جاده‌ای، یک پایگاه ثابت امدادکوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک واحد آنست، ۹ کشیک امدادی مستقر در شعب شهرستان ها، ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۰ خودروی نجات در نوروز ۱۴۰۰ به مردم خدمت ارائه می دهد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح امداد و نجات جاده ای با ۲۰۰۰ نفر روز امدادگر انجام می شود، اضافه کرد: تاکنون ۱۱ مأموریت امدادی توسط جمعیت هلال احمر انجام شده که از این تعداد پنج مورد آنها حوادث جاده ای بوده که ۱۶ مصدوم مربوط به این حوادث بعد از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

سنجربگی با بیان اینکه تاکنون خوشبختانه حوادث جاده ای فوتی نداشته است، گفت: از ۱۱ مأموریت انجام شده توسط جمعیت هلال احمر پنج مورد مربوط به حوادث شهری و یک مورد حادثه در کوهستان بوده است که در این عملیات ها دو نفر از حادثه دیدگان به علت سقوط در چاه و دیگری در کوهستان جان خود را از دست دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آغاز طرح های نوروزی و امداد و نجات ۱۱ عملیات توسط امدادگران هلال احمر انجام شده که در کل ۱۹ مصدوم و دو فوتی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر توسط جمعیت هلال احمر حوادث جاده ای طرح امداد انجام شده پنج مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد