Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:06:49 GMT

توضیحات بهزیستی استان مرکزی در مورد یک گزارش

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۴۵۰

توضیحات بهزیستی استان مرکزی در مورد یک گزارش

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل بهزیستی استان مرکزی نسبت به انتشار گزارش «۱۴۸۰ مشترکی که از دسترس خارج شده است» در صفحه استانی خبرگزاری مهر واکنش نشان داده و توضیحاتی برای خبرگزاری مهر ارسال کرده است.

در متن ارسالی بهزیستی استان مرکزی آمده است:

«با توجه به مطلب منتشره در خبرگزاری مهر مرکزی مورخ ۱۴۰۰/۱/۲ با عنوان «۱۴۸۰ مشترکی که از دسترس خارج شده است» بدینوسیله جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند با توجه به تصمیمات کمیته استانی مبنی بر کاهش نیروها به علت آمار نزولی بسیار زیاد تماس‌ها (آمار تماس به شکل مستند در نرم افزار گزارش‌گیری قابل استخراج است لذا آمار ارائه شده در گزارش، حدسیات خبرنگار محترم است) با مرکز یاد شده، اقدام به ارائه پاسخگویی با ۳ نیرو در شیفت‌های کاری نمود که البته این موضوع تنها در روزهای ۲۹ اسفند و ۱ فروردین بوده است و در سایر روزها مرکز در حالت عادی و براساس برنامه‌ی همیشگی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذکر این نکته ضروری است که خدمات صدای مشاور ۱۴۸۰ فعالیتی پیشگیرانه است و ارتقایی است و در خصوص درمان اختلالات و مداخله اورژانسی فعالیت نمی‌نماید. لذا مشکل درج شده در این گزارش حاکی از این است که این همشهری عزیز در طول زمان دچار مشکل بوده‌اند و در چنین مواردی الزاماً با مراجعه حضوری به روان‌درمانگر و یا روانپزشک و بررسی‌های حضوری قابل پیگیری خواهد بود.

متأسفانه درج این گونه گزارشات می‌تواند پاسخگویی به ۳۵ هزار تماس و خدمات تخصصی و صادقانه پرسنل خدوم این واحد را تحت الشعاع قرار دهد حال آنکه همکاران زحمت کش در این واحد از ۸ صبح تا ۱۱ شب بدون تعطیلی در حال ارائه خدمات تخصصی بوده و کسب رتبه دوم معاونت امور پیشگیری در نظامنامه نظارتی در بهزیستی کشور نشان از تلاش مدیر کل، معاون و همکاران خدوم این اداره دارد و متأسفانه استفاده از اصطلاحاتی نظیر ترک فعل نه تنها مصداق ندارد که خود موجبات بدبینی در خصوص خدمت صادقانه خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که در خصوص بهبود وضعیت سلامت روان، بهزیستی یکی از دستگاه‌های اثرگذار خواهد بود و رفع این مهم نیاز به عزم عمومی همه دستگاه‌ها خواهد داشت.

شایان ذکر است خدمات مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در ایام تعطیلات نوروزی نیز با همان تعداد نیروهای همیشگی در طول سال در دسترس بوده و آمار گزارش گیری مستند در دسترس است و حضور موارد آسیب دیده و ساماندهی آسیب دیدگان توسط اورژانس اجتماعی اراک در همه ایام حتی تعطیلات خود گواه بر این موضوع است.

در پایان به استحضار می‌رساند روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی خبرنگاران محترم و اصحاب محترم رسانه استان همچون سنوات گذشته خواهد بود.»

گفتنی است خبرنگار مهر روز دوشنبه ۲ فروردین نیز علیرغم تماسهای مکرر موفق به ارتباط با سامانه ۱۴۸۰ نشد و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی دلیل این امر را تماسهای زیادی دانست که با این سامانه گرفته می‌شود.

کد خبر 5174781

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک جوابیه تعطیلات نوروزی بهزیستی زهرا امینی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان عکس استانها ایلام گردشگری تردد وسایل نقلیه عید نوروز بهزیستی استان مرکزی خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، علی حسنوند دادستان عمومی وانقلاب مرکز لرستان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است.
وی افزود: اینگونه تیراندازی ها ، لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را بهمراه داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان بیان کرد: موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر شد.

دیگر خبرها

  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم