Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:55:42 GMT

کشف 68 کیلو تریاک طی عملیات مشترک در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۵۵۵

کشف 68 کیلو تریاک طی عملیات مشترک در استان مرکزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از سایت پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچیان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور گسترده فعالیت می‌کرد مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را  برای دستگیری او آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر بودند، در استان کرمان شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با دو دستگاه خودروی ال90 در حال انتقال موادمخدر از استان مذکور به مرکز کشور هستند. 
 فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خودروهای مذکور را در ورودی استان تهران شناسایی و متوقف و در بازرسی از آنها 38 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند. 
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس ایست و بازرسی شهرستان دلیجان به یک دستگاه کامیون ایسوزو که در حال تردد به یکی ازاستان های همجوار بود، مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودروی مذکور و بازرسی از آن موفق به کشف 30 کیلو تریاک، که به شیوه ماهرانه ای درمیان بار کامیون جا سازی شده بود، شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک استان مرکزی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه