Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور پروژه زنجیره پرورش مرغ تخم‌گذار شرکت کشت و صنعت رها مرغ تهران واقع در بخش حسن آباد فشافویه را افتتاح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (سه‌شنبه، ۳ فروردین) به همراه وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران، با افتتاح پروژه زنجیره پرورش مرغ تخم‌گذار، از خط تولید کشت و صنعت رها مرغ تهران بازدید کرد و از وضعیت تولید و اشتغال این مجموعه مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت رها مرغ تهران در زمینی به مساحت ۱۳۱ هزار متر مربع و با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعه مرغ تخم‌گذار در حال فعالیت است و ۶۰۰ تن تخم مرغ در ماه تولید می‌کند.

این واحد مرغداری برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

شرکت رها مرغ تهران همچنین با هدف ایجاد زنجیره تولید نسبت به احداث کارخانه خوراک دام به ظرفیت ۳ هزار تن در ماه و ایجاد واحد بسته‌بندی به ظرفیت ۲۰ تن در روز اقدام کرده است.

برچسب ها: معاون اول رئیس جمهور ، اشتغالزایی ، وزیر جهاد کشاورزی ، مرغ تخم گذار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور اشتغالزایی وزیر جهاد کشاورزی مرغ تخم گذار مرغ تخم گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود

  محمدرضا اکبری مشاور علمی و فناوری استاندار و راهبر زنجیره‌های ارزش استان اظهار داشت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.

محمد رضا اکبری  گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با ۲ محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.

مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.

 وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این نمایشگاه افزود: شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌‌‌های ارزشی راهبردی از غرفه‌ استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: دراثنای برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت‌ بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشورهای مختلف انجام شد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  کشورهای متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین، هند و ... در این نمایشگاه حضور داشته اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه افزود: با گذشت چهار روز از نمایشگاه اکسپو شاهد گسترش روابط بین استانها که از چالش‌های توسعه تولید و صادرات بود هستیم.

وی بیان داشت: حضور استانداران، معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاران استانی عامل گسترش ارتباطات و مذاکرات چهره به چهره در این نمایشگاه می‌باشد و بسیاری از ظرفیت‌ها استان سیستان و بلوچستان به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استانهای مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش