Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:25:43 GMT

گرد و غبار و وزش باد شدید در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۶۴۰

گرد و غبار و وزش باد شدید در لرستان

مرادپور، از ورود گرد و غبار و وزش باد شدید در لرستان خبر داد و گفت: این شرایط تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهروز مرادپور»، امروز(3فروردین)، در جمع خبرنگاران از احتمال بروز گرد و غبار با شدت و ضعف در نقاط مختلف استان لرستان و وزش باد شدید با(سرعت متوسط ۵۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت) خبر داد و اظهارداشت: در هفته جاری گرد و غبار و وزش باد شدید پدیده‌های قابل انتظار برای استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی لرستان به شرایط جوی در استان اشاره کرد و افزود: از امروز وزش باد شدید لحظه ای و خیزش گرد و غبار در منطقه پیش بینی می شود و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: باد شدید موقت با سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت در همه نقاط استان وجود دارد.

 

مرادپور کاهش دید افقی، آلودگی و کاهش کیفیت هوا، خسارت به سازه های سبک، گلخانه ها و احتمال شکستن درختان را از مخاطرات قابل پیش بینی در لرستان عنوان کرد.

 

وی بیان داشت: در این هفته در برخی ساعات دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری در اغلب نقاط بارش های رگباری و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: هواشناسی گردو غبار لرستان وزش باد شدید گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • بارش باران در ۵ استان شدید خواهد بود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور