Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر محسن علی سمیر رئیس بیمارستان ابوذر اهواز با بیان اینکه روزانه ۱۵ تا ۲۰ کودک مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری می‌شوند، گفت: روند مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان هنوز کاهشی نشده است لذا از مردم درخواست داریم بیماری کرونا را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ کودک بیمار در آی سی یو بستری هستند

او افزود: در حال حاضر ۲ بخش برای بیماران کرونایی با ۳۶ تخت در بیمارستان ابوذر در نظر گرفته شده است، همچنین ۹ کودک بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند که پنج نفر آن‌ها مثبت قطعی و چهار بیمار مشکوک به کرونا هستند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: از زمان شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان تاکنون، همچنان روند بیماری ثابت است لذا از والدین انتظار داریم مراقب سلامتی فرزندانشان باشند.

کودکان کرونایی قربانی بی توجهی والدین هستند

او ادامه داد: اکثر کودکانی که درگیر این بیماری شده اند، قربانی بی توجهی والدین خود هستند، زیرا از طریق پدر یا مادر خود مبتلا شده اند. همچنین حضور در دورهمی‌های خانوادگی، کوچه و پارک از دیگر عوامل ابتلای کودکان به این بیماری است.

علی سمیر با بیان اینکه کودکان بیشتر در معرض خطر هستند و احتمال ابتلای آن‌ها به کرونای انگلیسی در مکان‌های شلوغ بیشتر است، افزود: قطعا یک کودک ۲ یا سه ساله متوجه از دست دادن حس چشایی و بویایی خود و یا گلو درد نمی‌شود و خانواده‌ها از این موضوع بی اطلاع می‌مانند به همین دلیل ممکن است خطرآفرین باشد.

او بیان کرد: بخش کرونایی بیمارستان ابوذر اهواز از دیگر بخش‌ها کاملا مجزا است، اما متاسفانه مردم تصور می‌کنند که بیمارستان ابوذر کاملا کرونایی است و بعضا از آوردن کودکشان به این بیمارستان خودداری می‌کنند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: در این بیمارستان ۲۸۰ تخت وجود دارد که بیشتر آن‌ها در اختیار بیماران غیرکرونایی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی ویروس کرونا بیمارستان ابوذر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند