Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: در ساعت ۱۲:۱۴ تماسی با اورژانس زاهدان برقرار می‌شود. در این تماس برخورد یک دستگاه تویوتا، یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور زاهدان به خاش، ۲۵ کیلومتری دوراهی کورین به سمت سرجنگل گزارش داده می‌شود. 
او با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس اعزام شد، ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۸ نفر کودک شامل ۲ دختر بچه و ۶ پسر بچه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۶ بزرگسال شامل دو مرد و ۴ خانم در این حادثه جان خود را از دست داده اند. 
سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر هم مصدوم شده‌اند که توسط ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شده اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تصادف عید1400 حادثه تلخ پراید زاهدان کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل