Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون وزیر گردشگری با اشاره به دستوالعملی مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده است، افزود: این دستورالعمل، مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا را ندارد و در ابتدای سال مقرر شد تا انتهای ایام نوروز ۱۴۰۰ به تعداد شهرهای قرمز و نارنجی اضافه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ولی تیموری" در گفت و گو با ایسنا درباره مصوبه ای مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده، گفت: در ابتدای سال در ستاد ملی مقابله کرونا تصویب شد که سفر فقط به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع باشد و اکنون سفرها به سایر شهرها در حال انجام است.
وی با یادآوری اینکه فعالان حوزه گردشگری سال سختی را پشت سر گذاشته اند، اظهار کرد: سفرها موجب می شود که کسب و کارهای حوزه گردشگری همچون کسب و کارهای دیگر فعالیت خود را داشته باشند.
معاون وزیر گردشگری بیان کرد: با مدیریت صورت گرفته فعالیت های گردشگری با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و امروز در جاذبه های گردشگری کرمان شاهد رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و فعالان این حوزه بودیم.
وی بیان کرد: مردم در سفرهای نوروزی فشارهای اقتصادی، روحی، روانی و ... که در یک سال اخیر به دلیل شیوع کرونا بر آنها وارد شده را تخلیه می کنند.
تیموری  با اشاره به دستوالعملی مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده است، افزود: این دستورالعمل، مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا را ندارد و در ابتدای سال مقرر شد تا انتهای ایام نوروز ۱۴۰۰ به تعداد شهرهای قرمز و نارنجی اضافه نشود.
وی ادامه داد: ما دغدغه های وزارت بهداشت را درک می کنیم و همکاری لازم را با آنها داریم و مقرر بود دستورالعمل ها و پیشنهادات در جلسات ستاد ملی کرونا تصویب شود اما اخیرا شاهد برخی تغییرات در تصمیمات وزارت بهداشت هستیم ولی این دستورالعمل بی برنامگی و سردرگمی برای مردم به وجود آورده است.
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی اضافه کرد: این موضوع را به وزارت بهداشت اعلام می کنیم با همان فرایند ابتدای سال مردم به سفرهای خود ادامه دهند و بخش خصوصی و فعالان صنعت گردشگری همه تلاش خود را برای انجام کامل پروتکل های بهداشتی دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سفر شهرهای قرمز و نارنجی ابتدای سال ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران

دریافت 41 MB

کد خبر 6089734

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است