Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:37:01 GMT

اسکان مسافر در واحدهای اقامتی غیرمجاز ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۳۷۰

اسکان مسافر در واحدهای اقامتی غیرمجاز ممنوع!

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد‌حسین ارسطوزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی دبیرخانه ستاد اجرایی سفر ایمن و مسؤولانه استان بوشهر تیم‌های بازرسی این دبیرخانه به‌طور مستمر بر نحوه ارائه خدمات واحد‌های اقامتی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های سفر ایمن و مسئولانه نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر تصریح کرد: اسکان مسافر فقط در واحد‌های اقامتی دارای مجوز امکان‌پذیر است و به هر شکل دیگر اسکان گردشگر و مسافر در دیگر مراکز استان بوشهر ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: تیم‌های نظارتی به‌طور مستمر فعالیت واحدهای اقامتی را رصد می‌کنند هرگونه بی‌توجهی برابر قانون با واحدهای اقامتی برخورد و پلمب می‌شوند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: اسکان در اماکن غیر رسمی و نصب چادر در سواحل و بوستان‌ها ممنوع و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی الزامی است.

ارسطوزاده با اشاره به فعال بودن دبیرخانه ستاد نظارت بر عملکرد واحدهای اقامتی تا پایان تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: این ستاد در راستای جلوگیری از شیوع موج بعدی کرونا به‌طور شبانه‌روز گزارشات مردمی را رصد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی استان بوشهر مسافر واحدهای اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر