Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:16:42 GMT

مسافران نوروی گلپایگان را ترک کنند/عدم صدور برگ تردد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۶۰۱

مسافران نوروی گلپایگان را ترک کنند/عدم صدور برگ تردد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یار محمدیان عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید میدانی از محورهای مواصلاتی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: شهرستان گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که تقریباً تمام مردم کشور از این امر مطلع هستند و امروز در بازدید میدانی از محورهای شهرستان با توجه به شدت کنترل ورود خودروها شاهد کاهش جمعیت مسافران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسافران نوروزی باید هر چه سریع‌تر شهرستان گلپایگان را ترک کنند، افزود: در بازدید از مکان‌های عمومی، تالارها تعطیل و رستوران‌ها برای صرف غذا پذیرش نداشتند، جاده ماکوله و کوچری بسته بود، بازدید میدانی به اتفاق اعضای ستاد کرونا به صورت مستمر از محورهای مواصلاتی و مکان‌های عمومی و سطح شهر انجام می‌شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه برخی برای دریافت برگ تردد به فرمانداری مراجعه می‌کنند که صدور آن ممکن نیست و فقط در مواقع ضروری، گروه‌های خاص مانند پزشکان با در دست داشتن مجوز می‌توانند برگ تردد بگیرند، تاکید کرد: سخت گیری‌ها باید اعمال شود تا شهرستان به شرایط عادی برگردد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند، خاطرنشان کرد: در اصناف، محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی دو، سه و چهار اعمال شده و گروه شغلی نز یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

استانداری تهران نسبت به صدور برگه تردد به شهرستان گلپایگان اقدام نکند

یار محمدیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی با برگه تردد از تهران وارد شهرستان گلپایگان می‌شوند که در این زمینه از سوی ستاد کرونا چه تدابیری اندیشیده شده است، گفت: نامه‌ای به استانداری اصفهان نوشتیم برای پیگیری این مطلب که استانداری تهران نسبت به صدور برگه تردد به شهرستان گلپایگان اقدام نکند، شرایط گلپایگان از لحاظ بیماری کرونا قرمز است که باید تهدیدی برای افرادی باشد که تردد در این شهرستان را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد کرونا این است که شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به پایانه‌های مسافربری گلپایگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تذکر دهند، گفت: اتوبوس‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت مشغول فعالیت هستند، پیش بینی نشده بود که بلیت‌هایی که اتوبوس دریافت کردند را برگردانیم اما مسافران و شهروندان بدانند که استفاده از اتوبوس به جای وسیله شخصی خطر بیشتری در راستای ابتلاء به کرونا دارد.

کد خبر 5174881

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا مسافران نوروزی جاده پروتکل های بهداشتی حسین یارمحمدیان فرمانداری محدودیت تردد ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان تردد وسایل نقلیه عکس استانها ایلام گردشگری سانحه تصادف شهرستان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!