Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:55:41 GMT

یک زن و شوهر در شهرستان کوثر دچار سوختگی شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۶۷۶

یک زن و شوهر در شهرستان کوثر دچار سوختگی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر؛ این حادثه در ساعت ۱۵:۴۸ امروز سه‌شنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰، رخ داده و طی تماسی که با اورژانس شهرستان کوثر انجام گرفته، یک مورد حادثه انفجار گاز شهری در منزل مسکونی گزارش شده است.

این منزل مسکونی واقع در گیوی پایین، میدان امام بوده و پس از اعلام محل حادثه توسط اهالی منطقه، در سریع‌ترین زمان ممکن آمبولانس ۱۱۵ شهرستان کوثر همراه با اکیپ درمانی مجهز برای بررسی وضعیت مصدومان و حادثه به محل اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعزام نیروهای امداد و انجام معاینات اولیه ۲ مصدوم که زن و شوهر بودند از محل حادثه خارج و با توجه به شدت سوختگی بالای ۵۰ درصد با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به وخامت حال مصدومان و شدت سوختگی ناشی از حادثه انفجار گاز در محل منزل مسکونی، با تشخیص کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوثر برای ادامه درمان و انجام دقیق معاینات تکمیلی توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

کد خبر 5174892

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل حادثه انفجار گاز مصدومیت بیمارستان ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان تردد وسایل نقلیه عکس استانها ایلام گردشگری سانحه تصادف شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی