Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر منطقه ای باعث افزایش امنیت پایدار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن سال نو اولین بازدید و دیدار نوروزی خود را از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در قرارگاه سربازی و دیدار نوروزی با سربازان اظهار کرد: اکنون که لباس سربازی به تن کرده ایم، به این لباس افتخار می‌کنیم زیرا حرمت و پاسداری از میهن عزیز برای ما یک ارزش محسوب می شود و در کلام بزرگان نیز اجر و پاداش بزرگی برای آن ذکر شده است.

امیر نصیرزاده: پیشرفت‌های خوبی در حوزه پهپاد و مهماتِ هوشمند داشتیمامیر نصیرزاده: اجازه ‌هیچ‌گونه تعدی ‌را به دشمنان نمی‌دهیم /هرگونه تجاوز با پاسخ کوبنده خلبانان تیزپرواز مواجه می‌شودامیر نصیرزاده: دشمن درصورت ماجراجویی پاسخ دندان‌شکنی خواهد گرف

وی خاطرنشان کرد: در سایه حضور مقتدرانه و قدرتمندانه نیروهای مسلح است که مردم می توانند احساس امنیت کنند و زندگی بدون دغدغه ای داشته باشند و سهم بزرگی در برقراری این امنیت از آن شما سربازان عزیز است.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم ضمن دیدار چهره به چهره با سربازان، مشکلات خدمتی کارکنان وظیفه را مورد بررسی قرار داد و دستور لازم برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

 گفتنی است، بازدید از ساختمان های در حال احداث پایگاه هوایی جدید بیرجند و بخش های مختلف پایگاه شهید حسینی در منطقه خور از دیگر برنامه های فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق