Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان بود که AFC در کمال ناباوری عیسی آل کثیر را با محرومیت ۶ ماهه نقره داغ کرد. محرومیتی که همچنان ادامه دارد و مهاجم پرسپولیس در آستانه از سرگیری بازی های حساس سرخپوشان از شرکت در تمرینات محروم مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، عیسی آل کثیر همچنان قادر به حضور در تمرینات پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که چیزی به پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی نمانده و این مهاجم می تواند از روز ۱۳ فروردین در تمرینات حاضر باشد، اما باز هم مجاز نیست در تمرین فردای سرخ پوشان آفتابی شود. باشگاه پرسپولیس طی ماه های اخیز در نامه نگاری های زیادی که داشت تلاش کرد تا شاید آل کثیر بتواند زودتر از زمان مقرر در تمرینات حضور پیدا کرده و حتی از روزهای ابتدایی فروردین برای رسیدن به امادگی در آستانه دیدارهای لیگ قهرمانان اسیا به هم تیمی هایش ملحق شود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در مخالفت با تمام این درخواست ها تاکید کرد که این مهاجم باید از همان روز پایان محرومیت اش در تمرینات باشگاهی اش شرکت کند.

با این اوصاف عیسی آل کثیر به همراه چهار ملی پوش پرسپولیس، در اولین تمرین تیم شان در سال ۱۴۰۰ غایب خواهند بود. گفتنی است که به رغم این موضوع یحیی گل محمدی در بازی با پدیده که روز ۱۴ فرودرین برگزار می شود می تواند از تمام این بازیکنان مقابل تیم سابق اش بهره ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یحیی گل محمدی پرسپولیس عیسی آل کثیر کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)