Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:44:42 GMT

جوانان گلزار شهدای اصفهان را غبار روبی می کنند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۰۶۷

جوانان گلزار شهدای اصفهان را غبار روبی می کنند

مرادیان با اشاره به آغاز هفته جوان از روز پنج شنبه این هفته گفت: همزمان با این مناسبت و روز اول کاری سال ۱۴۰۰، جوانان استان اصفهان همراه با مسئولان گلزار شهدای سراسر استان اصفهان را غبار روبی و با آرمان های انقلاب و شهدا میثاقی دوباره می بندند.

«عباس مرادیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: امسال دو هفته جوان در تقویم بر اساس مناسب قمری سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) داریم که نوبت اول آن از پنج شنبه پنج فروردین ماه به مدت یک هفته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: در این روز و هفته برنامه هایی پیش بینی و اجرا می شود که محوریت اجرا بر عهده سازمان های مردم نهاد جوانان است که غبارروبی گلزار شهدا به صورت هماهنگ اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: همزمان با این مناسبت و روز اول کاری سال 1400، جوانان استان اصفهان همراه با مسئولان گلزار شهدای سراسر استان اصفهان را غبار روبی و با آرمان های انقلاب و شهدا میثاقی دوباره می بندند که این برنامه روز پنج شنبه ساعت 9 صبح اجرا خواهد شد.

 

مرادیان با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان های استان اصفهان برنامه هایی را ویژه جوانان و تکریم این مناسبت خواهیم داشت، تصریح کرد: بر اساس فعالیت و توانمندی سازمان های مردم نهاد این اقدامات متفاوت بوده که البته برنامه های آن متوجه حمایت مسئولان شهرستانی نیز می باشد.

 

*روزشمار و برنامه های هفته جوان 1400

 

 وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ابلاغی هر یک از روزهای هفته جوان یک نام و شعار دارد، اظهارداشت: پنج شنبه پنجم فروردین «جوان مومن، افتخار آفرین، دانا و پرانگیزه جمعه6 فروردین «جوان، سلامت و سبک زندگی صحیح» شنبه هفتم فرودین ماه «جوان، جهاد علمی و پیشرفت اقتصادی» یکشنبه هشتم فرودین «جوان، خودباوری، معتقد به اصل « ما می توانیم »، دوشنبه نهم فرودین «جوان، انتظار و تمدن نوین اسلامی» سه شنبه10 فرودین«    جوان، عدالت و مبارزه با فساد» و چهارشنبه 11 فروردین«جوان انقلابی ، استکبارستیزی و عزت ملی» نامگذاری شده است.

 

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: رونمایی از رمان حماسی کلوت با محوریت نقش مدافعین حرم، تهیه و تولید کتاب صوتی جهادگران دشت هویزه برگرفته  از کتاب های تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تهیه و تولید داستان های کوتاه صوتی از خاطرات و سبک زندگی شهدای جهادسازندگی با همکاری امورایثارگران وزارت جهادکشاورزی با عنوان (روایت فاتحان)،اجرای سرود، همایش ادبی شعر شهید، تور دوچرخه سواری را از جمله برنامه های این هفته است.

 

وی تجلیل از جوانان منتخب، مسابقه کتابخوانی، بازدید از شهدای علمی و مهندسی گلستان شهدا، تشکیل تیم ۳۲ نفره پزشک و دندانپزشک و ارائه خدمت به جوانان، برگزاری اولین جشنواره استانی خلاقیت سبزه نوروزی،چالش ۱۴۰۰ عکس با مزارشهدا، سابقه خلاقیت کودکان با موضوع مقاومت، تولید، اقتصادمقاومتی، تولید محتوای چند رسانه ای توزیع بسته ی فرهنگی بین جوانان  از دیگر عناوین برنامه های این هفته خواهد بود.

 

*معرفی سازمان های مردم نهاد جوانان و دستاوردهای آن

 

مرادیان با بیان اینکه بیش از 200 موسسه مردم نهاد جوانان در این استان فعالیت دارند، تصریح کرد: این نهادهای مردمی فرصتی برای انجام فعالیت های اجتماعی و مشارکتی شده اند و دستاوردهای زیادی در حوزه محرومیت زدایی، توسعه فرهنگی و اجتماعی، ارائه خدمات عام المنفعه و کارآفرینی داشته اند.

 

وی اضافه کرد: در سال گذشته رشد کیفی این مراکز نیز مورد توجه بود که در جشنواره اتفاق این موضوع ارزیابی و یکی از سمن های این استان به عنوان موسسه برتر ملی انتخاب شد و رده بندی بقیه سازمان های مردم نهاد نیز صورت گرفته است.

 

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته ملی جوان ورزش و جوانان اصفهان سازمان های مردم نهاد استان اصفهان گلزار شهدا هفته جوان پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه «هنروتجربه»، آیین رونمایی و نمایش ویژه فیلم سینمایی «روز مات» به کارگردانی محمود نوری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. این فیلم با نگاهی از دریچه زبان و فرهنگ به یک روز از زندگی یک زوج ایرانی که درگیر مساله مهاجرت هستند، پرداخته است.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم «روز مات» ضمن تشکر از مخاطبان و خوش‌آمدگویی گفت: از این‌که با یک کارگردان جوان به نام محمود نوری کار کرده‌ام و از این‌که جوانان ما خوش فکر هستند و همه دنیا را در همه زمینه‌ها مخصوصاً در بحث هنر تحت تاثیر قرار می‌دهند، افتخار می‌کنم. حضور این جوانان و این‌که مسیر توسط آن ها ادامه خواهد یافت به خصوص به کسانی مانند من که دیگر ریش‌ سفید کرده‌ایم، قوت قلب می‌دهد. با نگاهی که این جوانان خوب کشور دارند امیدوارم سینمای ما روز به روز بهتر شود و خدا را شکر آنچه که ما می‌بینیم حال چه در «هنروتجربه» باشد و چه در سینمای بدنه این است که همه جوانان فیلم‌های درخشانی ارایه کرده‌اند که یکی از آنها آقای محمود نوری است.

محمود نوری کارگردان «روز مات» با اشاره به این که این تجربه حاصل یک اعتماد ویژه و همین طور یک تعهد حرفه‌ای است، گفت: ایده اولیه این فیلم بیشتر از درگیری ذهنی خودم با مساله زبان و این‌که ما صرفاً با کلمات سر و کار نداریم و در واقع با ذهنیت و تاثیر زبان بر آن نیز روبه‌رو هستیم شکل گرفت. این که زبان می‌تواند سمبل خوبی باشد برای آنکه اختلافات فکری را که در جامعه وجود دارد به شکل نمادین در یک داستان خانوادگی نشان دهیم. در تجربه‌ای که به تماشا می‌نشینید زبان تبدیل به المانی می‌شود برای اینکه سعی کنیم بخشی از ماجرایی را که در جامعه‌ ما می‌گذرد، درک کنیم. اگر اعتماد دوستانی که در کار ایفای نقش کردند نبود این تجربه رخ نمی‌داد. این تجربه حاصل یک اعتماد ویژه همینطور یک تعهد حرفه‌ای بود و امیدوارم که این اعتماد هدر نرفته باشد.

وی با اشاره به چگونگی روند همکاری با محسن عل‌ی اکبری تهیه‌کننده فیلم گفت: آقای علی‌اکبری وقتی در جریان کار قرار گرفت و پذیرفت که همراه کار شوند از هیچ کمکی فروگذار نکرد و در واقع حمایت کامل داشت. او کوچک‌ترین دخالتی در کار من انجام نداد و تمام آنچه که می‌خواستم اجرا شد و تمام آنچه می‌خواستم در حال حاضر روی پرده است.

حامد ابافت بازیگر اصلی نقش مرد فیلم نیز گفت: خیلی خوشحالم بعد از مدت زمان طولانی که منتظر اکران بودیم بالاخره موعد اکران رسید و سرانجام می‌توانیم روی این پرده بزرگ فیلم را در کنار شما ببینیم و لذت ببریم.

فیلم سینمایی «روز مات» از ۱۲ اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده است.

کد خبر 6095690 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک