Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@11:37:19 GMT

۱۴ کشته در حادثه رانندگی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۱۷۸

۱۴ کشته در حادثه رانندگی در سیستان و بلوچستان

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی تصادف سه دستگاه خودرو در محور زاهدان- خاش، ۱۴ نفر فوت کردند.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی با بیان این‌که در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز، با اورژانس زاهدان تماسی مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو گرفته شد، اظهار داشت: در محور زاهدان - خاش، در ۲۵ کیلومتری دوراهی کورین به سمت سرجنگل، تصادف سه دستگاه تویوتا، پراید و پژو ۴۰۵ رخ داد که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه ۱۲ دقیقه بوده است، افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۴ نفر فوت کردند.

بیشتر بخوانید: یک کشته و ۲۵ مصدوم در تصادفات روز گذشته تهران

خالدی درباره فوتی‌های این حادثه تصریح کرد: ۸ نفر از فوتی‌ها کودک(دو دختربچه و ۶ پسربچه سه تا هشت ساله)  و ۶ نفر بزرگسال (دو مرد و چهار زن)  بوده‌اند.سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد: ۱۱ نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند که به بیمارستان‌ خاتم‌الانبیا در زاهدان منتقل شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار حوادث تصادف سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی