Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@05:59:30 GMT

فقط 5 بازیکن یوونتوس غیرقابل فروش هستند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۴۷۸

فصل 2020/21 برای یوونتوس با آندره آ پیرلو مطابق انتظار پیش نمی رود. در شرایطی که آینده پیرلو در یوونتوس مشخص نیست، این باشگاه به دنبال تحول بزرگی در ترکیب خود است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ از کل ترکیب یوونتوس فقط 5 بازیکن در تابستان 2021 غیرقابل فروش هستند؛ دنیلو، فدریکو کیه زا، دژان کولوفسفکی، ماتیاس ده لیخت و آرتور ملو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر بازیکنان یوونتوس که فروشی هستند، به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول، بازیکنان مازادی که قطعا در لیست فروش یوونتوس قرار دارند و دسته دوم، بازیکنانی که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، یوونتوس حاضر به مذاکره برای آنها و قرار دادن نامشان در لیست فروش است. پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو در همین گروه قرار دارند.

اخبار داغ 

کنایه مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی / ویدیو برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) چزاره پراندلی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کرد / وضعیت روحی سرمربی سابق آتزوری چندان جالب نیست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت