Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو پس از 3 فصل بازی در یوونتوس، ممکن است در پایان فصل 2020/21 از این تیم جدا شود. بازگشت به رئال مادرید، جدی ترین گزینه پیش روی کریستیانو رونالدو است.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم پرتغال اعلام کرد آماده مشورت دادن به رونالدو برای انتخاب تیم آینده اش است. تیم ملی پرتغال در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی در تورین میزبان آذربایجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سانتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون شایعه بازگشت رونالدو به رئال مادرید سوال شد و او گفت:

اگر رونالدو برای آینده و تیم بعدی خود از من مشاوره بخواهد، همیشه در دسترس او هستم. قطعا به وی کمک خواهم کرد. رونالدو را بهتر از هر کسی می شناسم. از 18 سالگی به او تمرین می دادم و رابطه ای عالی میان ما برقرار است. معمولا صحبت های زیادی با یکدیگر انجام می دهیم اما همه چیز میان ما باقی می ماند.

رونالدو در سطح باشگاهی به همه افتخارات ممکن رسیده است. در سطح ملی نیز پس از فتح یورو 2016 فقط قهرمانی در جام جهانی برای او باقی مانده است.

اخبار داغ 

کنایه مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی / ویدیو برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) چزاره پراندلی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کرد / وضعیت روحی سرمربی سابق آتزوری چندان جالب نیست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها