Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:38:30 GMT

وزش باد شدید طی روز‌های آینده در اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۵۹۵

وزش باد شدید طی روز‌های آینده در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان، از روز چهارشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان وزش باد شدید با سرعت بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:به شهروندان توصیه می‌شود از پارک خودرو‌ها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط خودداری کنند و همچنین به اخطار‌های پلیس راه برای تردد ایمن در محور‌های جاده‌ای متأثر از طوفان گرد و خاک به ویژه در محور‌های اردستان، نائین، خور و بیابانک و شرق اصفهان و پیشگیری از بروز خسارت به خودرو‌ها و واژگونی توجه کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌ها، حفاظت از تاسیسات با استحکام بخشی به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی، دکل‌های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه‌های ساختمانی، عدم صعود به ارتفاعات، حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی ضرورت دارد.

شیشه‌فروش اظهار داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، عوامل آتش نشانی فعال و آماده‌باش هستند و همچنین به واحد‌های خدمات شهری ابلاغ شده تا نسبت به پایداری المان‌های نوروزی اقدام کنند و از درختان فرسوده مراقبت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: طوفان در جاده‌های خور و بیابانک، نائین و اردستان و مناطق شرق استان خسارات بسیاری از جمله واژگونی به همراه داشته باشد بنابراین در ۲۰ پایگاه امدادی عوامل استقرار دارند و پلیس راه و راهداری نیز فعال و آماده‌باش هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها وزش باد شدید مدیریت بحران اصفهان اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه نوروز 1400 تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد محمدی در  مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی اصفهان در سال 1402، ضمن گرامیداشت هفته اصفهان اظهار داشت: به خاطر ندارم که در طول یک دهه گذشته مشابه این مراسم در حوزه کشتی برگزار  شده باشد و برگزاری این مراسم نویدبخش آن است که کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

وی افزود: امروز در کشتی اصفهان شاهد یک فضای دوستانه و بهم‌پیوستگی اعضا هستیم و همه بزرگان و پیشکسوتان و خیرین ورزشی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند؛ همچنین مربیان، مسئولین کمیته‌ها نیز بر اساس وظایفی که دارند، برای موفقیت کشتی می‌جنگند و باشگاه‌های بزرگ هم پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی اصفهان روال خوبی در پیش گرفته و با تلاش‌های مجموعه مدیریت فعلی، باید در آینده نزدیک منتظر قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : ما در اصفهان هیچ چیزی کم نداریم و تنها باید فضا فراهم می‌شد که خوشبختانه این مهم رخ داد و همه بخش‌های اداره کل نیز تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا این فضا هر روز تقویت شود و در این راستا حتما حمایت‌های مالی و مادی نیز پیش‌بینی خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان عرصه کشتی استان گفت: این اتحاد، همدلی و  آرامش حاکم بر فضای کشتی استان نویدبخش روزهای خوب کشتی استان است و به نرسیدن اجازه می‌دهد تا مدال‌آوران آینده را تربیت کنند.

محمدی گفت: نتایج تصمیمات امروز ما در مسابقات و المپیک‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت و از همه عزیزان و دلسوزان حوزه کشتی خواهشمندم کمک کنند تا برای کشتی اصفهان اتفاقات خوشایند و بزرگی رخ دهد و شاهد موفقیت کشتی‌گیران اصفهانی از مایین‌ترین تا بالاترین رده‌ها باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره