Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۴۰۰ واحد صنفی در شهرستان سرخس مورد بازدید قرار گرفتند که تاکنون یک واحد صنفی متخلف پلمب و برای ۳۰ واحد دیگر پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر اکبری، رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: بر اساس نظارت‌های حداکثری و کنترل قیمت‌ها در بازار سرخس، یک واحد صنفی پروتئینی به دلیل گران‌فروشی مرغ گرم بیشتر از قیمت مصوب تنظیم بازار شهرستان (۲۱ هزار تومان) در ایام تعطیلات نوروز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت سرخس درباره مدت‌زمان پلمب این واحد صنفی متخلف افزود: زمان پلمب واحدهای صنفی بر اساس نوع تخلف و شیوه‌نامه‌های موجود متفاوت است.

وی بیان کرد: پلمب واحدهای صنفی متخلف با گزارش مردمی و بررسی بازرسان کمیته نظارت به دستور دادستان شهرستان و توسط اماکن نیروی انتظامی انجام می‌شود.

اکبری به بازرسی بیش از ۴۰۰ واحد صنفی در ایام طرح نظارتی نوروز اشاره و عنوان کرد: در این مدت با هدف پیشگیری و مقابله با گران‌فروشی و اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر فعالیت اصناف مختلف در سطح شهرستان سرخس، تاکنون برای ۳۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و در حال ارسال به تعزیرات حکومتی از طریق سامانه الکترونیکی سیمبا است.

مسئول کمیته نظارت بر بازار ستاد خدمات سفر شهرستان سرخس در پایان گفت: از اصناف درخواست داریم تا حداکثر رعایت حال شهروندان را داشته باشند و سودهای مجاز و قانونی را برای کالاها در نظر بگیرند؛ همچنین از مردم فهیم شهرستان می‌خواهیم هرگونه تخلف اصناف را به سامانه ۱۲۴ نظارت بر بازار یا به شماره ۰۹۹۱۵۸۸۱۶۳۴ از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحد صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • گره اندر گره
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد