Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر روز گذشته، حسن روحانی رئیس جمهور در اولین ارتباط تصویری با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا و همچنین پلیس راه مازندران، در جریان نحوه خدمات رسانی پلیس راهور به مردم قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در این ارتباط تصویری اظهارداشت : لازم است، پلیس در جا‌هایی که نیاز است به مردم تذکرات بهداشتی هم بدهد؛ اگر خودرو‌هایی هستند که بدون توجه به اصول بهداشتی تردد می‌کنند، تذکرات بهداشتی پلیس لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور گفت: در مواردی که براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید چارچوب‌هایی رعایت شود، مخصوصا جا‌هایی که شرایط کرونایی قرمز و نارنجی است، پلیس حتما اعمال قانون می‌کند.

روحانی افزود: براساس گزارش رئیس محترم پلیس راهور هم اکنون روزی ۳۲ جانباخته در سوانح رانندگی داریم که این مایه تاسف است.

رئیس جمهور از همه رانندگان خواست ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا، دستورالعمل‌های مربوط به ایمنی در رانندگی را هم رعایت کنند.

روحانی از گزارش خوب و تلاش‌هایی که نیروی انتظامی در طول سال به ویژه در ایام نوروز انجام می‌دهد، تقدیر کرد.

رئیس جمهور در ادامه گفت: به ویژه بخش راهور پلیس، مسئولیت‌های سخت‌تر و سنگین تری را برعهده دارد و البته امسال شرایط برای پلیس راهور نسبت به سال گذشته که به علت شرایط کرونایی محدودیت‌هایی زیادی داشتیم.

در این ارتباط ویدئوکنفرانسی، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا گزارش مبسوطی از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر پلیس های تخصصی و موفقیت های حاصله در سال۹۹ ارائه کرد.

وی افزود: با وجود افزایش تصادفات رانندگی در سال های ۹۶ و ۹۷ ، خوشبختانه موفق شدیم در سال ۹۹ تصادفات نسبت به سال قبل ، یک و چهار دهم درصد کاهش بدهیم بطوریکه تعداد دو هزار و ۹۹ نفر جان باخته و ۷۴ هزار نفر مجروح کمتر به ثبت رسیده است، جا دارد از حمایت های دولت بالاخص از جناب آقای نوبخت، وزیر بهداشت، سازمان صداوسیما و... به جهت مساعدت ها و حمایت های آنها تشکر و قدردانی نمایم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در طرح نوروزی ۱۴۰۰ بیست و هفت هزار نیروی پلیس راهور در هزار و ۴۹۱ پایگاه ثابت و سیار و ۶ هزار و ۲۰۰ واحد گشت به ارایه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

سردار هادیانفر افزود: امسال باتوجه به محدودیت‌های کرونایی در ۵۱ شهر با وضعیت قرمز و نارنجی در ۷۷۰ نقطه ورود و خروج حضور داریم ضمن اینکه از طریق هزار و ۶۲۰ دوربین جاده‌ای به کنترل مسیر‌ها می‌پردازیم.

وی گفت: تعداد سفر‌ها نسبت به سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است، اما نسبت به نوروز ۹۸ با ۱۶ درصد کاهش روبرو بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: سفر‌های نوروزی امسال در محور‌های شمالی ۱۰۵ درصد افزایش داشته است. همچنین آمار تصادفات در نوروز امسال نسبت به نوروز پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور پلیس راهور ارتباط تصویری اعمال قانون سوانح رانندگی جانباخته پلیس سفر نوروزی آمار تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز در صد و هجدهمین شنبه امید و افتخار برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

او با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استانداردسازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک کاهش یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومترها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد، توضیح داد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و غیره خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی‌پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودروها موتورسیکلت‌ها و غیره باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی بین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محورهای کمربندی که خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بزرگراه بسیج محورهایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

کد خبر 847385 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر بزرگراه تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟